خبرهای داغ:
معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س):

خادمان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) قدردان فرصت خدمت به زائران باشند

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) با بیان اینکه مردم عراق تمام تلاش خود را برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی به کار می‌گیرند، گفت: خادمان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) باید قدردان فرصت خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام باشند.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۱۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در مراسم شکرانه خادمی خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا با بیان اینکه خدمت به زوار امام حسین علیه‌الاسلام افتخار بزرگی است که قسمت خادمان آستان حضرت معصومه(س) شده است، اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که هم نعمت خادمی زائران حسینی را به ما عطا کرده و هم نام ما را در لیست زائران حسینی قرار داده است.
وی با بیان اینکه در ایام اربعین شاهد این هستیم که مردم عراق تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی به کار می‌گیرند، افزود: خادمان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) باید قدردان فرصت خدمت به زائران امام حسین علیه‌السلام باشند چرا که کار آنها اجر و ثواب زیادی نزد خداوند خواهد داشت.
معاون فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه(س) با ابلاغ سلام تولیت به خادمان موکب این آستان تصریح کرد: در جمع خادمان کسانی را داریم که بیش از ۵۰ روز در عراق حضور دارند که باید از خانواده‌های آنها نیز به علت فداکاری که انجام دادند تشکر کنیم.

ارسال نظرات