خبرهای داغ:
توليت آستان مقدس حضرت معصومه:

رزمندگان حزب الله لبنان درصدد معرفي اسلام اصيل هستند

توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مسلمانان و رزمندگان حزب‌الله درصدد معرفي اسلام حقيقي و اصيل هستند و در اين راه به مقاومت در برابر دشمنان مي‌پردازند.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۲۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از آزادگان و جانبازان حزب الله لبنان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: آزادگان و جانبازان حزب‌الله لبنان راه اهل بیت(ع) را انتخاب کردند به این دلیل سختی‌های فراوانی در این مسیر متحمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) با پیروی از ولایت در این مسیر سختی‌های فراوانی تحمل کردند بنابراین بر شما نیز به دلیل پیروی از ولی فقیه و رهبری سختی‌های این چنینی وارد می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه با اشاره به تقسیم‌بندی دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) گفت:‌ امام حسین(ع) سه گروه دشمن داشتند؛ گروهی برای دستیابی به مال ایشان را به شهادت رساندند و گروهی دیگر می‌خواستند آثار ایشان را محو و نابود کنند و گروه آخر در زمینه انحراف اهداف این امام بزرگوار تلاش می‌کردند.

وی عنوان کرد: دشمنان سعی می‌کنند اسلام را به گونه‌ای معرفی کنند که مردم از آن بیزار شوند؛ دعوت به مادیات و امور دنیا از اولویت‌های آنها است، دعوت به شرک و اعمال نادرست و منکر از دیگر اقدامات آنها محسوب می‌شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: این گروه سوم که معرفی اسلام غیر حقیقی را در دستور کار دارند در دوران کنونی نیز فعالیت دارند که نمونه آنها داعش و گروه‌های تکفیری هستند در حقیقت می‌توان بیان کرد وهابی‌ها، داعشی‌ها و گروه‌های تکفیری علاوه بر خدشه‌دار کردن دین اسلام درصدد نابودی دوستداران و آثار اهل بیت(ع) هستند.

 امام جمعه قم با اشاره به عمل بر اساس آموزه‌های امام حسین(ع)  و اطلاع‌رسانی به جهانیان گفت: مسلمانان و رزمندگان حزب‌الله درصدد معرفی اسلام حقیقی و اصیل هستند و در این راه به مقاومت در برابر دشمنان می‌پردازند؛ سید حسن نصر الله نیز در برابر رژیم صهیونیستی، آمریکا و وهابی‌ها فرمان مبارزه می‌دهد و استوار مقاومت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت به اندازه‌ای تحریف دوران امام حسین(ع) شدت داشت که در هنگام شهادت این امام بزرگوار تکبیر سر می‌دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار