خبرهای داغ:
ربیعی در ملایر عنوان کرد

هزینه‌کرد 800 میلیارد تومان برای بازماندگان از تحصیل و دارای سوء تغذیه/ ملایر مهد خیر جمعی

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بازگرداندن کودکان بازمانده از تحصیل به مدرسه و سر و سامان دادن افراد دارای سوء تغذیه از اهداف ما است، گفت: در این دو زمینه حدود 800 میلیارد تومان بودجه هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۳۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶

هزینه‌کرد 800 میلیارد تومان برای بازماندگان از تحصیل و دارای سوء تغذیه/ ملایر مهد خیر جمعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، علی ربیعی در مراسم افتتاح هتلینگ و بخش ویژه کودکان بیمارستان تامین اجتماعی ملایر اظهار داشت: فلسفه دولت چیزی جز این نیست که رنج مردم را کاهش دهد و سفره مردم پررنگ‌تر شود و ما وظیفه‌ای جز این نداریم و باید در این راه گام برداریم.

وی با بیان اینکه ما باید پرچم انقلاب اسلامی را هر روز برافراشته‌تر کنیم، افزود: ثبات ما در منطقه در ذیل توجهات ولی عصر(عج) و رهبری‌های مقام معظم رهبری ثبات قابل توجهی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 300هزار نفر بازار اطرافمان است، بیان داشت: این بستر مناسبی برای ما است.

وی با اشاره به اینکه ما باید با کار زیاد و فکر و اندیشه درست حرکت کنیم، گفت: ما باید با عدم خطا، اشتباه و تلاش و پشتکار عقب‌ماندگی های خود را جبران کنیم چراکه در مقابل نسل آینده مسئول هستیم بنابراین ما باید موفق شویم و در کنار هم باشیم .

ربیعی با بیان اینکه ما به آرامش نیاز داریم و آرامش جامعه زیرساخت اصلی توسعه ما است، تصریح کرد: این هدف دولت است که بتوانیم با آرامش در کنار هم کار کنیم.

وی ادامه داد: ما باید با تنش‌های خود را کم کنیم و هم‌افزایی‌هایی را در کنار هم ایجاد کنیم که با این هم افزایی ها بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به همه فراز و نشیب‌ها در دولت گفت: در دولت همه توان خود را در مسئله بیکاری متمرکز کردیم تا بتوانیم نرخ بیکاری را کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه چند هدف در دولت داریم، بیان داشت: محدود کردن فقر به صورت عملی و کارشناسی و با عقلانیت از مهمترین اهداف است.

ربیعی تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم به جیب مردم پولی بگذاریم و ازجیبشان سه برابر خارج کنیم این نوعی ایجاد رضایت کوتاه مدت در مردم است و این هدف ما نیست ما برنامه ریزی داریم که فقر را ریشه‌کن کنیم .

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اهداف ما این است که کودکان بازمانده از تحصیل را به مدرسه برگردانیم، گفت: در استان همدان نیز این کار در حال آغاز است.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی ابراز داشت: هدف دیگر این است که افراد دارای سوء تغذیه را سر و سامان دهیم که در این دو زمینه حدود 800 میلیارد تومان بودجه هزینه شده است.

وی با اشاره به هدفگذاری های صورت گرفته عنوان کرد: خیر جمعی را باید در جامعه افزایش دهیم .

ربیعی ضمن تقدیر از دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان ملایر را نمایندگانی کوشا و فرهیخته خواند و گفت: تنها دغدغه نمایندگان ملایر را تا آنجایی که ما خبر داریم رفع مشکلات مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه ملایر مهد خیر جمعی است، گفت: ملایر یک شهر فرهیخته است یاد و نام ملایر همراه با فرهیختگی بوده است من هم مثل یک ملایری در خدمت شما هستم.
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: شهرستان ملایر تیم خوبی کاری دارد که دو نماینده،امام جمعه و فرماندار همه با هم بوده و اگر پایه توسعه در استان نشوند باید تردید کرد.

وی با اشاره به طرح تحول سلامت گفت:در ابتدایی ورود به وزارت کار 8 هزار میلیارد تومان هزینه داشتیم اما امروز 20 هزار میلیارد هزینه کرده ایم.

ربیعی با بیان اینکه برای خوشه بندی مشاغل در ملایر یک گروه مستقر خواهد شد ،افزود: در کنار هم و دست در دست هم خیر جمعی را به وجود بیاوریم؛ ایجاد شغل یک عمل صالح است همه در کنار هم برای خیر جمعی و عمل صالح تلاش کنیم .

وی اظهار داشت : مشکلات مطرح شده برای مباحث فنی و حرفه‌ای ملایر، کارگران ساختمانی، مشکلات رانندگان را که از سوی فرماندار و نمایندگان ملایر با جدیت پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار