مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

کار فرهنگی یک برآیند عمقی و دیر بازده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار فرماندار آذرشهر گفت: کار فرهنگی یک برآیند عمقی و دیر بازده است که در سطح حرکت نمی کند و تاثیرش پس از چندین سال مشاهده می شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۴۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامس استان، محمد محمد پور با اشاره به وجود ظرفیت های فرهنگی و هنری و برخورداری از چهره های ماندگار فرهنگی و دینی  شهرستان آذر شهر ،بر تلاش دستگاههای فرهنگی برای شناسایی این منابع فرهنگی  و هنری تاکید کرد.

وی با اشاره به وسعت کارهایی که انجام شده و کارهایی که باید انجام شود خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و سعی ما براین هست تا در همه شاخص ها، برنامه و حمایت مالی لازم تعریف شود و در عین حال با شناور بودن حمایت ها بتوانیم برای برنامه های شاخص تر و موثرتر ردیف ویژه ای در نظر بگیریم.

فرماندار آذرشهر نیز در این دیدار بر اهمیت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان اشاره کرد و افزود: امروز با حضور بیش از هفت هزار دانشجو در دانشگاه های شهرستان بستر مناسب برای اجرای برنامه های مختلف  فرهنگی و هنری در شهرستان به وجود آمده است.

وی در ادامه تصریح کرد: آذرشهر از مناطق و جاذبه های گردشگری برخوردار است و با توجه به تلاشی که در یک سال گذشته برای احیای این جاذبه ها شده است، باید برای افزایش برنامه های فرهنگی و هنری نیز تلاش مضاعف و برنامه ریزی اساسی داشته باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها