حضور تاثیرگذار دو کارآفرین برتر کشوری

برگزاری نشست کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شاهرود

به همت اداره کارآفرینی و موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس دانشگاه صنعتی شاهرود نشست کارآفرینی با حضور دو کارآفرین برتر کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۵۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با توجه به اینکه کارآفرینی یکی از شاخص‌های توسعه در کشور‌های رو به رشد محسوب می‌شود، دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان دو کار آفرین برتر کشور، شاهرخ ظهیری پدر صنایع غذایی ایران و بنیان گذار صنایع غذایی مهرام و بابک بختیاری کارآفرین برتر کشور و بنیان گذار آیس پک در محل سالن اجتماعات کتابخانه پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین این دانشگاه بوده است.
دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به اهمیت برگزاری چنین جلساتی تاکید نمود و خاطر نشان کرد: دانشجو کارآفرین هیچ گاه بیکار نمی‌ماند چرا که از تمامی فرصت‌های پیش رو به بهترین شکل استفاده می‌کند.
فاتح از قرار گیری این دانشگاه در تراز عملکرد ملی با رده تخصصی خبر داد و گفت: بر اساس طبقه بندی دانشگاه‌ها توسط وزارت علوم مطابق با طرح آمایش، دانشگاه صنعتی شاهرود در تراز عملکرد ملی با رده تخصصی قرار گرفت.
وی توسعه آموزش، پژوهش و فناوری و کمک به رفع چالش‌های کشور را به عنوان ماموریت دانشگاه عنوان نمود و افزود: این دانشگاه در بین ۱۲۰ دانشگاه مطرح کشور پس از سطح بندی در چهار سطح، در سطح دوم قرار گرفت و تلاش ما بر این است که با افتخار به سوی دانشگاهی کارآفرین گام برداریم.
برگزاری نشست کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شاهرود
در ادامه بابک بختیاری کارآفرین برتر کشور و بنیان گذار آیس پک و شاهرخ ظهیری پدر صنایع غذایی ایران و بنیان گذار صنایع غذایی مهرام در فضایی صمیمی این نشست که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان این دانشگاه همراه بود به بیان تجربیات و فراز و نشیب‌های زندگی کاری خود در طول سالیان گذشته پرداختند و با بیان سختی‌ها و شکست‌هایی که پشت سر گذاشته اند به راهکار‌هایی کاربردی اشاره نمودند و در نهایت برای ساختن آینده‌ای بهتر در فضای کسب و کار به همت، تلاش، خلق راه‌های جدید و کارآفرینی تاکید کردند.
خاطر نشان می‌شود این نشست که به دنبال سلسله نشست‌های کارآفرینی در این دانشگاه برگزار شد می‌تواند امکان استفاده صحیح از امکانات اقتصادی و خلق فرصت‌های تجاری جدید را برای دانشجویان فراهم آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار