مسیر صالح آباد به مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است با تلاش و همت بی‌وقفه ی نیروهای قرارگاه سازندگی چهاربانده شده و امیدواریم که بتوانیم برای احداث راه آهن ایلام هم اقدام کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۲۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج ؛سردار عبدالله عبدالهی  اظهار داشت: با همت و تلاش نیروهای قرارگاه خاتم الانبیاء در مدت یک سال ۳۲ کیلومتر از مسیر اصلی تردد زائران در استان ایلام چهارخطه شد.

وی همچنین از توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین زائران توسط موکب این قرارگاه خبرداد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران گفت: بر اساس آماری که ما داریم صبحانه، ناهار و شام تقریبا بالغ بر ۵۰ هزار پرس غذا داده می‌شود که این نوعی خدمت بسیار خوب به زائران است.

عبدالهی خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را یک فرصت گرانبهاء دانست و گفت: مسیر صالح آباد به مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی است با تلاش و همت بی‌وقفه ی نیروهای قرارگاه سازندگی چهاربانده شده و امیدواریم که بتوانیم برای احداث راه آهن ایلام هم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه ایلام ما دو گزینه داشتیم که به مسؤولان در دولت ارائه شد یکی بحث اینکه ما بتوانیم خط را از راه آهن کرمانشاه به خسروی را اجرایی کنیم و همچنین به ایلام هم وصل شود و یکی دیگر هم گزینه سراسری است.

این فرمانده ارشد نظامی اضافه کرد: پیشنهاد دادیم هر کدام از اینها را دولت تصویب کند و قبول داشته باشد که قطعا هم دارد به لحاظ اینکه خدمت به زائرین و به منطقه اینجا باشد ما آمادگی داریم بر اساس برنامه زمان بندی و تامین اعتبار انجام دهیم.

عبدالهی تصریح کرد: خدمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نه تنها در توسعه زیرساخت‌ها بلکه در حوزه عمران و آبادانی استان ایلام چشمگیر بوده است.

 

ارسال نظرات