افزایش فشار دشمن علیه نظام اسلامی، نشان‌دهنده عصبانیت شدید اوست و این عصبانیت شدید، نمایانگر شکست او در جبهه داخلی و عرصه بین‌الملل از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۳۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هجمه شدید ارتش سایبری دشمنان اسلام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها علیه مسئولانی که در سنگر اول مبارزه برای احقاق حق و صیانت از نظام اسلامی و حقوق ملت هستند، نشان دهنده حقانیت نظام اسلامی و حقانیت راهی است که مسئولان ما انتخاب کرده‌اند.

آیت الله کعبی آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگویی در خصوص علت هجمه بی‌وقفه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران» و «قوه قضاییه» اظهار کرد: نهادهای حافظ حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فرهنگی، امنیتی، دفاعی، قضایی، اجتماعی و سیاسی، مورد هجوم شدید ارتش سایبری دشمن هستند.

به گزارش میزان، وی با بیان اینکه دشمن برای «تضعیف روحیه‌ها و ایجاد دلسردی»، «تشویش اذهان عمومی»، «پیشبُرد پروژه جنگ نرم» و «فشار بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی که در خط اول مبارزه علیه دشمن هستند»، به تضعیف نهادهای انقلاب و نهادهای حافظ حاکمیت روی آورده است، افزود: البته این توهم و خواب دشمن هیچ‌گاه تعبیر نخواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هجمه شدید ارتش سایبری دشمنان اسلام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها علیه مسئولانی که در سنگر اول مبارزه برای احقاق حق و صیانت از نظام اسلامی و حقوق ملت هستند، نشان دهنده حقانیت نظام اسلامی و حقانیت راهی است که مسئولان ما انتخاب کرده‌اند.

آیت‌الله کعبی در پایان تاکید کرد: افزایش فشار دشمن علیه نظام اسلامی، نشان‌دهنده عصبانیت شدید اوست و این عصبانیت شدید، نمایانگر شکست او در جبهه داخلی و عرصه بین‌الملل از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات