مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

دوره آموزشی صنعتگران و تولیدکنندگان کالا در لرستان برگزار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کنترل کیفیت عمومی برای مدیران و کارشناسان واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۳۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ترویج مصرف محصولات داخلی و همچنین بالا بردن کیفیت کالا یک دوره آموزشی در حوزه کنترل کیفیت عمومی جهت صنعتگران و تولیدکنندگان کالا برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی مواردی همچون مروری کلی بر سیستم‌های مدیریت کیفیت و معرفی کلیات استاندارد‌های مربوط به آن، اصول و ابزار‌های مدیریت یکپارچه، موانع استقرار مدیریت کیفیت، مفاهیم و کلیات بازرسی و کنترل کیفیت، هزینه‌های بازرسی وظایف مدیریت کیفیت، هزینه‌های کیفیت آشنایی با سیکل کنترل، آشنایی با مدیریت کیفیت جامع TQM مطرح شد.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه زمان برگزاری این دوره آموزشی ۸ ساعت بود، افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۹ دوره آموزشی توسط این شرکت جهت مدیران و کارشناسان واحد‌های صنعتی در حوزه‌های مدیریتی، مهارتی و کارشناسی برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی از اساتید مجرب استفاده و جزوات و متون آموزشی به تعداد لازم ارایه و در پایان به شرکت کنندگان که تعداد ۳۴ نفر بودند گواهی پایان دوره اهداء شد.
 
انتهای پیام /ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار