مصطفی برزگر
راهکار مشکلات اجتماعی نماز است و ما چقدر به این امر مهم توجه داریم و برای ترویج آن تلاش می کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۴۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،امام جمعه شهرستان سیروان در جمع کارکنان سپاه ناحیه سیروان به بیان مطالبی در رابطه با اربعین اشاره کردو افزود: قبل ازهر چیز باید از پاسدارانی تشکر کرد که در این چند روزه ازایام ماه صفر و اربعین بدون ریا به خدمت گذاری به زائرین اهتمام ورزیدن و در کنار خدمت رسانی کار فرهنگی انجام دادند.

وی افزود:بالاترین مقام برای پاسداران این است که بعنوان خادم به زائران خدمت رسانی کنند و به بالاترین مقام یعنی همان پیرغلامی برسند.

امام جمعه شهرستان سیروان اظهار کرد: اسلام یک دین کامل است و وجود بدی ها باعث می شود به ماهیت خوب آن پی ببریم و این نجاتبخش و راهنمای بشر می باشد.

وی نقش علما را در راهنمای انسان مهم دانست و افزود: مردم تا می توانند با علماء نشست و برخواست نمایند چون که آنها با تاسی گرفتن از ائمه ،راهنمایی در زمان حال برای افراد زیادی می باشند.

وی افزود: غلبه بر نفس عماره نقطه ای است که شیطان نمی تواند از آن استفاده کند و انسان را دچار غفلت نماید.

وی با اشاره بر نفوذ شیطان بر ذهن بشر و ایجاد شک در دل انسان ها افزود: شیطان شبه و شک در دل انسان ایجاد می کند تا او را ازهمنشینی با علماء دور کند چون می داند که راههای مقابله با نفس عماره انسان را یاد می دهد .

حاج آقا موسوی افزود: بدترین افراد کسانی هستند که علم دارند و از چیزی خبر دارند و برخلاف آن عمل می کنند و خودشان به آن چیز هایی که گفته اند عمل نمی کنند.

وی در ادامه به تبعیت از ولایت فقیه اشاره و تاکید کرد:ضرورت ولایت فقیه بر همگان آشکار و علم به حقانیت ولی فقیه وجود دارد و توجه به آن لازم می باشد.

وی فرمایشات رهبر انقلاب را راهنمایی برای انسان دانست و افزود: امروز حضرت آقا مرتب تکرار می کند راهکار مشکلات اجتماعی نماز است و ما چقدر به این امر مهم توجه داریم و برای ترویج آن تلاش می کنیم.

وی افزود: اهتمام به منویات رهبری در واقع لبیک گفتن به او می باشد و این را می رساندکه ما نسبت به این مسائل توجه داشته و عمل به آن را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.

وی در پایان توجه به ولی امرمسلمین را مهم و اظهار کرد: توجه به ولی امر مسلمین به عنوان یک ضرورت در بین جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

 

ارسال نظرات