خبرهای داغ:

پیاده روی جاماندگان اربعین به امامزاده عبدالله کارشک

همایش پیاده روی جاماندگان اربعین از خضری دشت بیاض به سمت امام زاده عبدلله روستای کارشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۴۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

"حیدری" مسیول نمایندگی اوقاف وامورخیریه بخش نیم بلوک  گفت: مردم ولایتمدار بخش نیم بلوک وبخصوص شهر خضری دشت بیاض  با حضور پرشور خود"بیش از3هزار نفر" در این پیاده روی بزرگ ، مسیر 12 کیلومتری خضری دشت بیاض تا امام زاده عبدلله روستای کارشک را با پای پیاده طی کردند.

وی گفت: همایش پیاده روی جا ماندگان اربعین حسینی از سال ۹۳ در خضری دشت بیاض  کلید خورد و هرساله با استقبال باشکوه ارادتمندان به خاندان اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و فضا سازی در طول مسیر، بیان کرد: نصب پرچم، پلاکارد و بنر  به مناسب اربعین خسینی و همچنین حضور دو  خودرو  با دستگاه صوتی و پخش نوحه سرایی و قرائت زیارت اربعین از جمله برنامه هایی است که با همکاری آستان مقدس این امامزاده واجب التعظیم انجام شد.

وی  خاطر نشان کرد: به همت نهادها وادارات سطح بخش  و نیز نهادهای خود جوش مردمی 7 موکب در طول این مسیر 12 کیلومتری برپا و از زائران پذیرایی شد.

امامزاده عبدلله روستای کارشک بخش نیم بلوک  به عنوان یکی از بقاع شاخص و مطرح در سطح کشور همواره پذیرای خیل عظیم عزاداران در مناسبت های مختلف است و مسئولان هم تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا این مکان مقدس ملجاء امنی برای زائران و مجاوران باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار