خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از راه اندازی میز خدمت در هفت پایگاه مقاومت بسیج خواهر و برادر خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بسیج میز خدمت با همکاری اقشار 21 گانه بسیج و با حضور کارشناسان و متخصصین مجرب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۶۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، عبدالرضا حیدری در جلسه قرار گاه امام علی (ع) در جمع مسئولین اقشار بسیج سپاه استان و رده های مقاومت بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند اظهارداشت: با برنامه ریزی های انجام شده و به مناسبت هفته بسیج میز خدمت در چند پایگاه مقاومت خواهر و برادر در مرکز استان برگزار خواهد شد.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه  این طرح با همکاری 21 قشر بسیج استان در هفت پایگاه مقاومت خواهر و برادر بیرجند در طول هفته بسیج برگزار می شود، گفت: هر یک از اقشار بسیج به صورت جداگانه در پایگاه های بسیج حضور برای مشاوره، ویزیت و خدمت به مردم حضور دارند.

وی ادامه داد:  مشاوره های حقوقی، مذهبی، خانوادگی، اصناف، پزشکی و... در طول هفته بسیج به مردم با حضور کارشناسان متخصص ومجرب داده خواهد شد.

حیدری با بیان اینکه باید از ظرفیت و تجربه پیشکسوتان واقشاردر این طرح بهره ببریم، عنوان کرد: آمادگی پایگاه های هدف برای طرح، اطلاع رسانی توسط پایگاه های مقاومت و امام جماعت مسجد وتوجیه افراد برای حضور در این طرح می باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما در این طرح خدمت به اقشار محروم و آسیب زا است، گفت: مسجد الحسین جوادیه، مهدیه امیر آباد، مسجد فاطمه معصومه (س)مهرشهر، امام جعفر صادق (ع) سجادشهر، مسجد امام هادی(ع) ، مسجد صاحب الزمانی (عج)و مسجد امام حسن عسکری(ع) کارگران شامل این طرح هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها