تنها راه نجات ما پیروی از ولایت است

امام جمعه گلوگاه گفت : دشمن اصلی ايران، آمریکاست و اثبات دشمنی آمریکا در تحریم‌ها و خراب کردن برجام است و آتش زدن پرچم آمریکا توهین به مردم آمریکا نیست.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۶۳
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام والمسلمین میر احمدی امام جمعه گلوگاه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: ۱۳ آبان یادآور وقایع و جنایاتی است که استکبار علیه ملت ایران انجام داده است.

وی در خصوص صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری، درباره وظایف اصلی دانش آموزان دشمن شناسی و رشد علمی دانش آموزان گفت : در تبیین ضرورت دشمن‌شناسی به عنوان شرط اصلی تداوم مسیر تحقق اهداف نظام و ملت است، امریکا دشمن خبیث و اصلی است و ارتقای سطح علمی کشور، قدرت مواجهه با دشمنی‌ها را افزایش می‌دهد، موجب استحکام درونی بیشتر می‌شود .

وی افزود: تقویت ارتباط با خدا توصیه مؤکد دیگری بود که رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نوجوانان و جوانان بیان کردند: دلهای نورانی و پاک شما، جلب لطف و فضل الهی را آسان‌تر می‌کند، قدر این نعمت را بدانید.

میراحمدی با تاکید بر اینکه دشمن اصلی ملت آمریکاست، بیان داشتند: اثبات دشمنی آمریکا در تحریم‌ها و خراب کردن برجام است و آتش زدن پرچم آمریکا توهین به مردم آمریکا نیست، همچنان که رهبران نظام بارها اعلام کرده‏اند که ما با مردم آمریکا دشمن نیستیم، بلکه نشانه خشم علیه سیاست‏هاى استکبارى و ظالمانه آمریکا مى‏باشد و پرچم امریکا به عنوان نماد و سمبل مستکبر به حقوق بشر مورد نفرت همه کشورهای ستم دیده مى‏باشد.

وی با اشاره به دشمنی‌های مکرر دولت امریکا گفت: الان هم نتیجه مذاکرات هسته‌ای یعنی برجام نهایت خباثت را به‌عمل ‌آورند.

این مسئول ادامه داد: ما با آمریکا که به هیچ تعهد، تفاهم و مذاکره ای پایبند نیست اعتماد نخواهیم کرد و راهی جز مبارزه با استکبار نخواهیم داشت.

وی در خصوص مسئله‌ی قاچاق در کشور گفت: امروز اعتماد به امریکا ضربه‌های زیادی به مملکت ما اعم از اقتصاد وارد کرده است و همچنین وجود کالای قاچاق و واردات کالاهای خارجی به کشور ضربه بزرگی به تولید داخلی زده که بسیاری از جوانان در سطح کشور بیکار هستند و این اضافه شدن بر بیکاران همه حاصل از اعتماد به برجام و امریکا است.

وی گفت : در برجام تمام نیروگاهای هسته‌ای ما را تعطیل کردند و توسط دولت با بتن پر شد، میلیاردها سرمایه در اراک و نطنز صرف شد، آخر چه شد؟ تنها راه نجات ما پیروی از رهبری و ولایت است.

امام جمعه گلوگاه در پایان از ماجرای تصویب مصوبه مجلس درباره حقوق ۱۸ میلیونی مدیران انتقاد کرد و گفت : مجلس حقوق نجومی برای مدیران دولتی را قانونی کرد، این کار درست نیست، با این قانون چطور می‌توان با فسادهای اقتصادی مبارزه کرد و همین اقایان در رسانه ملی اعلام می‌کنند؛ اگر می‌خواهید مملکت نجات پیدا کند، یارانه‌ها ۵۰هزار تومانی را حذف کنید!، ما باید طرفدار محرومین باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار