رئیس هیئت تکواندو گلوگاه گفت: رقابت‌های جام تکواندو شهدای تکواندوکار گلوگاه با حضور 80 ورزشکار در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۸۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، رئیس هیئت تکواندو گلوگاه در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ما، افزود: این دوره مسابقات با هدف بزرگداشت شهدای مدافع حرم و شهدای تکواندوکار گلوگاهی در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد

قربانعلی محمودجانلو بیان داشت: در پنجمین دوره از این مسابقات، ۸۰ تکواندوکار پسر از استان‌های مازندران و گلستان با هم به رقابت می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رده خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود، افزود: ۸۰ تکواندوکار در این دوره از مسابقات بر روی دو تشک با هم به رقابت می‌پردازند.

محمودجانلو با اشاره به وجود بیش ۵۰ تکواندوکار با دو باشگاه در سطح شهرستان گلوگاه و فعالیت‌های رو به رشد آنان یادآور شد: برای رشد و پیشرفت مناسب در این رشته نیازمند وجود حمایت‌های مالی برای خرید لوازم ورزشی برای ورزشکاران هستیم تا به سمت قهرمان‌پروری در این رشته روی آوریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها