خبرهای داغ:
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام هزار و ۵۰۰ نفر مبلغ به سراسر کشور ویژه دهه پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۴۹۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
1500 مبلغ به سراسر كشور اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام یحیی کمال امروز در گفت و گو با خبرنگاران در قم، با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در دهه پایانی صفر به اعزام مبلغان به سراسر کشور اقدام کرده است اظهار کرد: تاکنون بیش از هزار و ۱۰۰ نفر از قم و با احتساب شعب بیش از هزار و ۵۰۰ نفر مبلغ به سراسر کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام‌ها به سمت تخصصی شدن در حال حرکت است بر همین اساس ویژه دهه پایانی صفر مبلغان خاص با رتبه‌های بالاتر اعزام شدند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغان ویژه دهه پایانی ماه صفر از ۱۷ تا ۲۸ آبان خبر داد و افزود: مبلغان به بحث اربعین، حوادث کربلا، اسارت خاندان امام حسین (ع)، سیره و تاریخ اهل بیت (ع)، سبک زندگی اسلامی و ولایت فقیه و توجه به اصول مترقی این اصل، وحدت اسلامی و تأکید بر راهکار‌های دینی پیشگیری از آسیب اجتماعی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: بخش اصلی برنامه‌های مبلغان برگزاری سنتی عزاداری امام حسین (ع) و دهه آخر صفر در مساجد و حسینیه‌ها است.

کمال با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه بحران جمعیت گفت: نشست‌هایی طی یک یا دو ماه اخیر در زمینه موضوع جمعیت برگزار و محتوا‌ها و مقالاتی در زمینه جمعیت تولید شده بنابراین مبلغان این آمادگی دارند این آسیب جدید را هشدار دهند و مردم را نسبت به آسیب‌های آینده بحران جمعیت آگاه کنند.

وی یادآور شد: مبلغان اعزامی در زمینه تبلیغ دانش‌آموزی نیز دارای مهارت هستند و دوره‌های کلاس داری و مهارت کودک و نوجوان برای آن‌ها برگزار شده است.
ارسال نظرات