پایه و اساس زندگی، داشتن امید است و اگر کسی می خواهد راه ترقی و پیشرفت را طی کند، باید مسیرهای سخت را پشت سر گذاشته و همواره امید داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۲۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دیدار جمعی از جوانان جمعیت هلال احمر گفت:جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد خدماتی، حمایتی و امدادی، به خوبی توانسته با دوری از مسائل حاشیه ای، تاثیر مثبتی در جامعه داشته باشد.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر فارغ از فضای سیاسی جامعه، با هدف گسترش برنامه های بشر دوستانه و نوع دوستانه، در کشور خدمت می کند، افزود: سازمان هلال احمر در طول فعالیت خود، تلاش کرده همواره خود را به دور از فضای تلخ و آزار دهنده، کشمکش های سیاسی و بداخلاقی ها قرار دهد و تنها در مسیر اقدامات نوع دوستانه گام بردارد.

وی اظهار داشت: مهم ترین رویکرد و ماموریت جمعیت هلال احمر، خدمت به هم نوعان می باشد و این مسئله، بالاترین و با ارزش ترین عبادت در درگاه الهی می باشد که در دین مبین اسلام نیز تاکید فراوان به این موضوع شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: پس از گذشت سال ها از فعالیت جمعیت هلال احمر، این نهاد همواره با عزت و افتخار در رابطه با تمامی انسان ها و با رفتار کریمانه عمل کرده است؛ به گونه ای که خطا، اشتباه و لغزش از سوی این نهاد، دور از انتظار است.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه برخی افراد، شکل گیری شخصیت خود را در درون سازمان هلال احمر یافته اند، افزود: جمعیت هلال احمر می تواند به جوانان در انتخاب راه صحیح و درست برای ارائه خدمت به مردم، کمک کند و انگیزه خیرخواهانه و انسان دوستانه آنها را افرایش دهد.

وی با اشاره به اینکه امید داشتن در جوانان در تحقق اهداف والای انسانی جمعیت هلال احمر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: نیروهای مجموعه هلال احمر بدون هیچ گونه چشم داشتی در تمام حوادث غیر منتظره و تلخ، در کنار مردم هستند و در شرایط دشوار، دست از فعالیت های بشر دوستانه خود برنداشته اند.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه اساس و پایه اندیشه، تفکر و شخصیت افراد برای انتخاب راه صحیح در دوران جوانی شکل می گیرد؛ به همین دلیل باید از همه فرصت های این دوران، استفاده بهینه کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: پایه و اساس زندگی، داشتن امید است و اگر کسی می خواهد راه ترقی و پیشرفت را طی کند، باید مسیرهای سخت را پشت سر گذاشته و همواره امید داشته باشد.

وی اظهار داشت: مشاور استاندار زنجان در امور جوانان انتخاب می شود که این مشاور با تشکیل مجمع مشاوران جوان، در راستای شناسایی جوانان توانمند استان و بهره مندی از ظرفیت های آنها اقدام خواهد کرد.

اسداله درویش امیری گفت: فعال سازی سالن هلال احمر جهت برگزاری برنامه های حوزه جوانان و همچنین تجهیز کتابخانه این نهاد را مورد حمایت قرار می دهیم.

 

 

 

 

ارسال نظرات