فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید با حضور صادق آهنگران در مصلی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۳۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آستارا اظهار داشت: دومین یادواره بزرگ شهدای 166 شهرستان آستارا با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان و حاج صادق آهنگران و جمعی از شاعران به نام و پرآوازه دفاع مقدس دوشنبه 22 آبان ماه در مصلی بزرگ آستارا برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اعلام کرد: پیام بزرگ برگزاری یادواره شهدا حفاظت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت از راه و رسم شهدای بزرگ اسلام و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه ما پاسداری از راه و منش شهدا و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است گفت: شهدا مایه مباهات، افتخار و عزت و غیرت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، کوچکترین کاری است که ما برای این عزیزان انجام می‌دهیم.

آرمان با اشاره به برگزاری یادواره بزرگ 166 شهید گلگون‌کفن شهرستان آستارا در 22 آبان ماه تصریح کرد: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت باشکوه برگزار شدن این یادواره انجام شده و امیدواریم مثل سال گذشته شاهد حضور خودجوش مردم ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان در این مراسم باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با ابراز اینکه سخنران این مراسم مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خواهد بود خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده حضور و مداحی حاج صادق آهنگران و سیدایمان یاراحمدی به‌عنوان روایتگر دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این مراسم بزرگ خواهد بود.

به گزارش تسنیم، یادواره بزرگ 166 شهید گلگون‌کفن شهرستان آستارا از ساعت 18 روز دوشنبه 22 آبان ماه در مصلی بزرگ این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات