خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) اذعان کرد: هم اکنون اصلی‌ترین اهرم فشار دشمن مسئله اقتصاد است که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن تاکید داشتند و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور برای تمامی اقشار دانستند و یقینا انجام این امر حضور حداکثری مردم و اقدامات موثر آن‌ها را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۷۷
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

حجت الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص فعالیت اقشار مختلف بسیج و دیدگاه‌های عمومی به بسیج اظهار کرد: بسیج پدیده‌ای مبارک و نیازی مبرم برای جامعه اسلامی بود که به فرمان امام خمینی(ره) پایه‌گذاری شده است که مشخصا نیازهای هر زمانی طبق مسائل زمانه تغییر می‌کند و روزی نیاز اقتصادی است و روزی هم فرهنگی و نظامی، به عبارت ساده تر قدم در راهی می گذارد که در زمان و مکان مناسب مورد نیاز کشور باشد.
وی در ادامه افزود: امروزه شاهد نیاز در تمامی این عرصه‌ها هستیم، هم در عرصه نظامی هم فرهنگی و هم اقتصادی و سیاسی و البته عرصه امنیتی که بی شک بسیج می‌تواند کمک کار خوبی در رفع نیازها باشد.
معبودی تبیین کرد: هم اکنون اصلی‌ترین اهرم فشار دشمن مسئله اقتصاد است که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن تاکید داشته اند و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه امور برای تمامی اقشار دانستند و یقینا انجام این امر حضور حداکثری مردم و اقدامات موثر آن‌ها را می‌طلبد.
وی تصریج کرد: البته همه ارگان ها به این موضوع اذعان دارند که مردم ما در تمامی زمان ها نقش خود را به بهترین شکل انجام داده اند، با این حال امروز زمانی است که هر کس باد  بهترین تلاش خود را به نمایش بگذارد.
وی در بخش پایانی خاطرنشان کرد: بسیج در بطن وجودی جامعه بوده و جدا از مردم نیست و البته مطالبه مردم از بسیج و سایر ارگان‌ها وسازمان‌ها حل مشکلات جامعه به‌خصوص مشکلات اقتصادی می باشد.
معبودی همچنین یادآور شد: مهم‌ترین مطالبه مردم در کنار مسائل سیاسی، فرهنگی و امنیتی مطمئنا حضور در حوزه اقتصادی است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها