تیموری گفت: ما نخبگان چندین سال از عمر و زندگی خود را صرف اختراع می کنیم که برای کشور مفید باشیم و به مردم خدمت کنیم اما وقتی حمایتی از ما نمی شود ما هم انگیزه و احساس نافع بودن را از دست می دهیم.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۹۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

آرش تیموری مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت نخبه باوری مسئولان و پیشرفت علمی که چندی پیش در دیدار با نخبگان صورت گرفت اظهار داشت: حمایت از نخبگان مسئله بسیار مهم و ضروری است که مقام معظم رهبری آن را مطرح و به مسئولان تاکید کردند.

وی افزود: مسئولان باید فرمایشات رهبری را عملیاتی کنند متاسفانه به ما نخبگان اهمیتی داده نمی شود. ما با کوچک ترین حمایت می توانیم کار کنیم و اختراعات بیشتری داشته باشیم.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: بسیاری از نخبگان اختراعات بسیار موفقی داشتند و به نتایج بسیار مثبتی هم رسیدند اما نمی دانند به کجا مراجعه کنند و با کدام سازمان و نهاد مطرح کنند.

تیموری تصریح کرد: ما نخبگان چندین سال از عمر و زندگی خود را صرف اختراع می کنیم که برای کشور مفید باشیم و به مردم خدمت کنیم اما وقتی حمایتی از ما نمی شود ما هم انگیزه و احساس نافع بودن را از دست می دهیم. لذا مقام معظم رهبری هم دقیقا به همینمسئله اشاره کردند که مسئولان احساس نافع بودن را از نخبگان نگیرند و از آنها حمایت کنند.  

ارسال نظرات