نیکو بیان داشت: مسئولان مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از نخبگان  را در رأس امور و اولویت خود قرار نداده اند و این باعث تاسف است.
کد خبر: ۸۹۴۶۵۹۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

عباس نیکو مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر  تقویت نخبه باوری مسئولان و پیشرفت علمی کشور که چندی پیش در دیدار نخبگان با ایشان صورت گرفت، اظهار داشت: اگر مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را در مورد باور کردن و حمایت از نخبگان عملی کنند سرعت پیشرفت علمی کشور هم افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تاثیر حمایت از نخبگان بر افزایش انگیزه و افزایش ایده ها و طرح های بیشتری آنها بیان کرد: حمایت مسئولان از ما باعث بالا رفتن انگیزه ما می شود و ما می توانیم طرح ها و اختراعات بهتر و بیشتری را دنبال کنیم.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: متاسفانه در دانشگاهی که بنده تحصیل می کنم فضا به گونه ای است که تولید علم و جایگاه نخبگان هیچ مفهومی ندارند در حالیکه در همه کشورها دانشگاه ها به نخبگان اهمیت می دهند و شرایط بسیار خوبی برای آنها فراهم می کنند.

نیکو در پایان این مطلب گفت: مسئولان مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از نخبگان  را در رأس امور و اولویت خود قرار نداده اند و این باعث تاسف است.

ارسال نظرات