مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه بیان داشت: پیاده روی بزرگ اربعین نماد آزادی انسان از یوغ استعمار است.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۰۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، حجت الاسلام سیدمهدی قدمگاهی در کلاس اعتقادی اخلاقی کارگاه آموزشی توجیهی اعتلای بسیج در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این ناحیه اظهار داشت:  پیاده روی بزرگ اربعین نماد آزادی انسان ازیوغ استعماراست.

وی با اشاره به استقبال بیش از پیش هرساله شیفتگان و محبان اهل بیت (علیهما السلام) در آیین پیاده روی بزرگ اربعین، افزود: خوشبختانه به لطف خداوند بزرگ، هرسال علاوه بر تعداد شرکت کنندگان، سطح شور و شعور مردم و عاشقان حضرت امام حسین (ع) نیز بیشتر می‌شود.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه زاوه در ادامه با اشاره به اهمیت این مانور مذهبی بزرگ، از ترس دشمنان و مستکبران عالم از مسلمانان، آزادی انسان از بند شهوات نفسانی و دنیوی و بالارفتن سطح قدرت اقتدار مسلمانان به عنوان اثرات بزرگ و تاثیر گذار، این مهم نام برد.

حجت الاسلام قدمگاهی سپس در تبیین تعبیر گل واژه آتش به اختیار که توسط مقام عظمای ولایت نام برده شد، افزود: شهید والامقام محسن حججی مصداق بارز این گل واژه بود که به ندای امام و مولایش لبیک گفت و با وظیفه شناسی به زیبایی هرچه تمام‌تر نقش آفرینی نمود.

وی در پایان نیز با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی در همه بسیجیان، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری هر انسان مسلمانی باید از اسلام و انقلاب دفاع نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها