فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

بسیج نهادی با اهداف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب/بسیج بازوی پر توان رهبر انقلاب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم در آستانه هفته بسیج گفت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی و بازوی پر توان رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۳۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در نشست قرارگاه اقتصاد مقاومتی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: بسیج یک حرکت منظم و سازمان یافته اجتماعی و بازوی پرتوان رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده ناحیه بسیج خاتم گفت: بسیجیان جان بر کف همیشه و در هر لحظه آماده جانفشانی برای اقتدار نظام اسلامی هستند.

آزادی نژاد افزود: برخی تصور می‌کنندکه بسیج به معنای نیروی نظامی است، در حالی که بسیج در تمامی مراحل سربلندی ایران اسلامی دخیل بوده و نهادی محسوب می‌شود که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمود: ه اند که بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود و کسی که علوی باشد، در همه زمینه‌ها موفق می‌شود.
ایشان بیان داشتند: امروز تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و در این مسیر بسیجیان همچون گذشته در صحنه حاضر هستند.

فرمانده ناحیه سپاه خاتم در خصوص برنامه‌های اجرایی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج یادآور شد: خدا را شاکر هستیم که برنامه‌های اجرایی در راستای منویات مقام معظم رهبری عملیاتی می‌شود.
آزادی نژاد افزود: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از ۳۰ آبان الی ۵ اذر که از مهمترین برنامه‌های مشترک بسیجیان خواهر و برادر در هفته بسیج می‌باشد که مردم از نزدیک با دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی آشنا میشوند
فرمانده ناحیه بسیج سپاه خاتم در پایان از تشکیل گروه‌های جهادی مستقر و هدف‌مند و همچنین گروه جهادی در قالب قطع بیولوژیکی دارواش که به عنوان طرح ملی احیای نسل گوزن زرد ایرانی در هفته بسیج در شهرستان خبر داد.
ارسال نظرات