نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ساعتی پیش در آیین تشییع شهید مدافع حرم؛ وحید فرهنگی والا بصیرت را مهم ترین امتیاز شهدای مدافع حرم در دفاع از اسلام و انقلاب خواند.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۴۲
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: این شهدا با بصیرت راه خود را در مبارزه با ظلم و استکبار انتخاب کرده و در برابر دشمنان ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی از هنرمندان و متولیان هنر خواستار تولید و عرضه آثار شهدای مدافع برای مردم شد تا مردم بیش از پیش با این شهدا آشنا شوند.

حجت الاسلام آل هاشم دفاع از حریم آل الله و در غربت جنگیدن و به شهادت رسیدن را از دیگر ویژگی های شهدای مدافع حرم برشمرد و اظهارداشت: این شهدا با مسیری که ترسیم کردند ولایت مداری و اطاعت محض از ولایت را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه عزت و عظمت مردم قهرمان ایران بیش از هر عاملی مدیون ایثارگری رزمندگان اسلام است، مقابله جمهوری اسلامی در برابر سیاست‌های دشمنان در منطقه را عامل اصلی شکست سیاست ‌های دشمنان عنوان کرد.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دشمنان امروز با همه توان و ابزار و امکانات درصدد زدودن فرهنگ شهدا هستند و با ایجاد جنگ نرم از بین بردن فرهنگ شهادت تلاش می‌کنند چراکه می دانند بقای اسلام و انقلاب در اثر نهادینه شدن فرهنگ شهادت طلبی در ملت است.

بصیرت شهدای مدافع حرم مهم ترین امتیاز آن هاست
پیکر شهید وحید فرهنگی والا ساعاتی پیش از میدان شهدای تبریز به سمت میدان ساعت این کلان شهر تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات