دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر خبر داد

جشنواره رسانه ای ابوذر در آذر ماه سال جاری برگزار می شود

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر «برترین‌های رسانه‌ای کرمان» در آذر ماه امسال خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 26 آبان ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۸۹۴۶۶۷۰
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  مرتضی کارآموزیان در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر «برترین‌های رسانه‌ای کرمان» در آذر ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: استان کرمان ظرفیت بالایی در عرصه رسانه‌ای دارد و خبرنگاران و فعالان رسانه استان به‌خوبی در این عرصه فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به انتشار فراخوان ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 26 آبان ماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره واقع در چهار راه امام جمعه، ساختمان اقشار طبقه سوم  دفتر بسیج رسانه و یا به آدرس Resanehbasij@chmail.ir  ارسال کنند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفت محور برگزار می‌شود، ادامه داد: جشنواره‌های مطبوعاتی نقش بسیار مهمی در راستای تقویت سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای دارند.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل عمل انقلابی، آزاداندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و دو قرن مقاومت در برابر استعمار است.

کارآموزیان با بیان اینکه هر رسانه شامل مطبوعات، سایت‌ها و خبرگزاری، کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی فقط می‌توانند برای شرکت در جشنواره سه اثر ارسال کنند، ادامه داد: این جشنواره در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار