سرپرست حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان ازنا:
سرپرست حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان ازنا گفت: باید با ایستادگی و مبارزه در مقابل تحریم‌های دشمنان کشور مایه دلگرمی مدافعین حرم و رهبر معظم انقلاب باشیم و با حمایت از تولید ملی و اقتصاد داخلی از اهداف انقلاب اسلامی حمایت کنیم
کد خبر: ۸۹۴۶۶۸۱
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، به همت فرمانده و مربیان پایگاه مقاومت فدک حوزه خدیجه کبری (س) نشست اخلاقی تربیتی حلقه‌های صالحین کودکان و نوجوانان این پایگاه با حضور فرمانده سپاه ناحیه ازنا جناب سرهنگ سالاروند و سخنرانی حاج‌آقا خاک‌باز سرپرست حلقه‌های صالحین بسیج شهرستان برگزار شد.

این نشست به‌صورت ادویی یک‌روزه در گلزار شهدای گمنام شهرستان ازنا باهدف آشنایی کودکان و نوجوانان بافرهنگ شهادت، مقاومت و همچنین تجدیدعهد و پیمان با شهدا جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه صورت گرفت.

حاج‌آقا خاک‌باز ضمن تشکر از مربیان و فرماندهی پایگاه فدک و خوشامدگویی به فرماندهی ناحیه جناب سرهنگ سالاروند و اعضای حلقه‌های صالحین با اشاره به شأن و منزلت شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: ملت ایران امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا است و باید همواره با نیکی از آنان یاد شود و به خانواده شهدا احترام بگذاریم.

خاک‌باز رشادت‌های مدافعین حرم را تحسین کرد و افزود: باید با ایستادگی و مبارزه در مقابل تحریم‌های دشمنان کشور مایه دلگرمی مدافعین حرم و رهبر معظم انقلاب باشیم و با حمایت از تولید ملی و اقتصاد داخلی از اهداف انقلاب اسلامی حمایت کنیم و اجازه ندهیم دشمنان با برنامه‌ریزی‌های شوم خود فرهنگ اسلامی و انقلابی ما را خدشه‌دار کنند.

وی در درجه اول وجود خدا، سپس ائمه اطهار علیه‌السلام و درنهایت شهدا را مایه خیروبرکت زندگی ملت مسلمان ایران دانست و کودکان و نوجوانان را به مطالعه مطالبی در خصوص شناخت معصومین و شهدا دعوت کرد و از آنان خواست با خواندن وصیت‌نامه‌ها و داستان‌هایی از شهدا، رفتارهای صحیح و درست آنان را سرلوحه کردار و رفتار خود قرار دهند.

ایشان بیان کرد: با اهل‌بیت عصمت و طهارت و شهدا پیمان ببندیم که رفتاری ناشایست و خلاف قوانین اسلام از ما سر نزند؛ و این بزرگواران را واسطه‌ای میان خود و خدایمان قرار دهیم تا با پیروی از سبک و سیاق زندگی آنان بیش‌ازپیش به رضای الهی دست‌یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات