۶ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعتبار برای ساخت فرهنگسرای شهید هدایت الله طیب این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۹۴۶۷۱۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده بااختصاص اعتبار برای ساخت فرهنگسرای لنده اشاره به پیشینه تاریخی شهرستان لنده در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری گفت: نبود امکانات اساسی به ویژه محلی برای تمرین، اجرا و سیمنار‌های مختلف همیشه باعث عدم نمایان شدن استعدا‌های جوانان این دیار شده است.
اسماعیل زارعی افزود: از سه سال پیش فرهنگسرای شهید هدایت الله طیب در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.
وی گفت: با حمایت فرماندار شهرستان لنده طی این مدت مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده به ساخت و راه اندازی فرهنگسرا تخصیص داده شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز مبلغ ۶ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال از محل ماده ۱۸۰ نیز به طرح فرهنگسرای لنده اختصاص یافته که این طرح در مجموع با مبلغ هفت میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به زودی شروع به کار خواهد کرد.
زارعی گفت: بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان لنده و با موافقت استاندار این طرح جزء سه طرح اولویت دار شهرستان لنده معرفی خواهد شد.
لنده با ۲۲ هزار نفرجمعیت در ۲۸۰ کیلومتری یاسوج واقع شده است و بیشتر مردم این شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت دارند.
ارسال نظرات