خبرهای داغ:
با همکاری دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت، اقلام غذایی رایگان بین زنان باردارنیازمند در روستاهای سراب توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۴۶۷۵۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابراهیم خلیل بایرامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سراب عصر امروز در حاشیه بازدید از مراحل توزیع رایگان اقلام غذایی بین زنان باردار نیازمند در سراب اظهار کرد: با همکاری دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت، لیست زنان باردار نیازمند که بین ۱۸ تا ۳۵ سال سن داشته و در مناطق روستایی محروم زندگی می‌کنند، از طرف مراکز بهداشت تهیه و به صورت محرمانه در اختیار بنیاد علوی قرار می‌گیرد تا اقلام غذایی از طرف بنیاد تهیه و با نظارت نماینده این بنیاد مستقیماً در اختیار بانوان باردار قرار گیرد.

مهدی دانشمند، مسئول بهبود تغذیه مرکز بهداشت سراب با ارائه گزارشی از روند توزیع مواد غذایی بین بانوان باردار مناطق محروم گفت: زنان باردار که براساس شاخص‌های تعیین شده شناسایی می‌شوند فقط در طول یک بارداری می‌توانند از مزایای این برنامه استفاده کنند.

وی افرود:کلیه زنان دریافت‌کننده سبد غذایی ملزم به دریافت کارت مراقبت و شرکت در کلاس‌های آموزشی مربوطه و انجام کلیه توصیه‌های کارکنان بهداشتی هستند.

توزیع اقلام غذایی رایگان برای زنان باردار نیازمند

دانشمند تاکید کرد: تمام مکاتبات با بنیاد علوی از طریق دفتر بهبود تغذیه جامعه انجام می‌شود، سبد غذایی پیشنهادی توسط دفتر بهبود تغذیه ارائه می‌شود.

وی گفت: فرم شماره 1 در هنگام مراجعه مادر به مراکز بهداشتی درمانی تکمیل و در پرونده مادر قرار داده می‌شود. 

دانشمند افزود: فرم شماره 2 در پایان هر 6 ماه تکمیل و به دفتر بهبود تغذیه ارسال می‌شود.

وی یادآورشد: در حال حاضر۱۴۰ خانوار تحت پوشش بوده و از ماه چهارم حاملگی تا ۶ماه پس از زایمان اقلام غذایی متنوع دریافت می‌کنند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها