مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان گفت:به دستور استاندار لرستان، همه دستگاه‌های امدادی لرستان تا ۲۴ ساعت آینده در حالت آماده‌باش هستند.
کد خبر: ۸۹۴۶۷۹۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،رضا آریایی بامداد دوشنبه در سخنانی با اشاره به وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه اظهار داشت: این زلزله در همه شهرستان های لرستان احساس شد.

وی با بیان اینکه در پی وقوع این زلزله در برخی مناطق لرستان قطعی برق را داشتیم که پس از ساعتی وصل شدند، تصریح کرد: در لرستان تلفات انسانی نداشته ایم و تنها در شهرستان کوهدشت تعدادی دچار جراحت سطحی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به اینکه به دستور استاندار لرستان، همه دستگاه های امدادی و اجرایی ذی ربط تا ۲۴ ساعت آینده در حالت آماده باش هستند، افزود: شورای مدیریت بحران در همه شهرستان های لرستان تشکیل شده است.

آریایی از ارسال کمک های امدادی به زلزله زدگان استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار تخته پتو و ۲ هزار تخته چادر برای زلزله زدگان ارسال شده است.

وی  بیان کرد: بر اساس درخواست جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه سه تیم کامل و مجهز اسکان اضطراری، آواربرداری و ANSAT (سگ‌های تجسس زنده یاب) دقایقی پیش از جمعیت هلال‌احمر استان لرستان به شهرستان قصر شیرین اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی شرکت توزیع برق استان نیز با تمام تجهیزات مورد نیاز آماده اعزام به کرمانشاه بوده اما تا این لحظه درخواست اعزام، از طرف کرمانشاه به استان اعلام نشده است.

آریایی اظهار داشت: بنا بر درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مبنی بر اعزام آمبولانس،  یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تعداد ۵ دستگاه آمبولانس سبک به این استان از لرستان اعزام شد.

وی گفت: همچنین به همراه این تعداد آمبولانس، پزشک و تجهیزات کامل از خرم آباد به سمت کرمانشاه اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات