مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان خبر داد:

10 هزار نفر دانش‌آموز تا 25 اسفندماه به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان گفت: بناست 10 هزار نفر را تا 25 اسفندماه به اردوهای راهیان نور اعزام شوند تاکنون هزار 999 نفر اعزام‌شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۱۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

سرهنگ زین‌العابدین حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان بابیان اینکه در تمامی عرصه‌ها شاهد حضور دانش آموزان در ادوار انقلاب اسلامی هستیم اظهار داشت: اکنون‌که جنگ نرم است نیاز است دانش آموزان همچون نسل‌های دوره هشت‌ساله جنگ تحمیلی درصحنه و میدان حاضر باشند.

 

وی با اشاره به اینکه موج استکبارستیزی همیشگی خواهد بود افزود: دانش‌آموز انقلابی امروز ما پرانگیزه، هوشیار دارای هویت مستقل و ملی است.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان با تأکید بر اینکه فرهنگ بیگانه به دنبال بی‌انگیزه کردن، تخریب جوانان ما هستند خاطرنشان کرد: برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی به جهت تقویت روحیه انقلابی و دینی در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن است.

 

 

سرهنگ حسینی به برنامه‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اردوهای راهیان نور 25 و آبان ماه شروع خواهد شد.

 

وی بابیان اینکه با هماهنگی قرارگاه راهیان نور بناست 10 هزار نفر را تا 25 اسفندماه به اردوهای راهیان نور اعزام شوند تصریح کرد: تاکنون هزار و  999 نفر اعزام‌شده‌اند و رومشکان، کوهدشت، پلدختر، عشایری، ویسیان در دوره اول اعزام شدند.

 

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی لرستان با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج بیان کرد: هفته بسیج مستضعفین از 29 تا 5 آذر است که یکی از فتح الفتوحات و معجزات انقلاب اسلامی بود که به دست امام عظیم الشان و راحل بنیان گزاری شد.

 

سرهنگ حسینی بابیان اینکه تمامی اقشار بسیج و همچنین سازمان بسیج دانش‌آموزی در این هفته برنامه‌های متفاوتی رادارند گفت: ازجمله برنامه‌های مهم این سازمان برگزاری نشست‌های مجامع بسیج دانش‌آموزی، همایش نخبگان است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات