سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
کد خبر: ۸۹۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶- ۲۵: ۰۹
کتاب «سرخ و سیاه» با محوریت موضوع تبلیغات در گالری سهراب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم رونمایی از کتاب «سرخ وسیاه - سی سال تبلیغ به روایت سیته» با حضور جمعی از اهالی فرهنگ، هنر، صنعت تبلیغات و گرافیک در گالری سهراب برگزار شد.

این اثر به تازگی توسط انتشارات سیته منتشر شده و درباره تبلیغات ایران در دهه های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ است.

در این مراسم علاوه بر رونمایی کتاب «سرخ و سیاه» از نظام مرتضوی و مجید بلوچ، دو تن از پیشکسوتان صنعت تبلیغات تقدیر به عمل آمد. به این ترتیب، محسن میرزایی پیشکسوت تبلیغات و مطبوعات و ابراهیم حقیقی پیشکسوت گرافیک شدند.

«سرخ و سیاه» مجموعه‌ای از نمونه‌ آگهی‌های تبلیغاتی متعلق به سال‌های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ است که تبلیغات چاپی در روزنامه‌ تنها با دو رنگ سرخ و سیاه بوده و انتخاب نام کتاب هم اشاره‌ای است به محتوای آن. در این کتاب که توسط رضا عابدینی صفحه‌بندی و لی‌اوت شده، بیش از ۲۰۰ آگهی تبلیغاتیگردآوری شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: