مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع کارکنان این سپاه گفت: سپاه پاسداران یک مجموعه اعتقادی و دینی است.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۳۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ما در جامعه ­ای زندگی می ­کنیم که در آن احساس استقلال، آزادی و پیشرفت می ­کنیم و به عنوان یک قهرمان در میدان پر از دشمن حضور داشته و با افتخار در یک جامعه ­ی دینی زندگی می ­کنیم که همه این ­ها مرهون خون شهداست.

وی افزود: ما دین را در جهان زنده کردیم و به مردم گفتیم می ­توانیم در عین حالی که دین داشته باشیم، استقلال علمی هم داشته باشیم و توانستیم هم دینمان را حفظ کنیم و هم موشک ­های دور بردی را ساختیم که می ­توانند دو هزار کیلومتر آن طرف ­تر، نقطه­ زنی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: امروز مهم ­ترین شرکت ­های سازندگی کشور در سپاه قرار دارند و دوست و دشمن بر این مسئله اذعان دارند و در واقع به جامعه جهانی نشان دادیم که ما می ­توانیم دینمان را همراه با علم و همراه با سیاست اسلامی خود جمع ببندیم و منشأ همه این­ ها 8 سال دفاع مقدس ما بود که روی پای خود ایستادیم.

حجت الاسلام دشتی خاطرنشان کرد: مردم ما از گرسنگی نمی ­ترسند بلکه از تبعیض ­ها و فسادها ناراحتند و لازم است که جلوی این مسائل گرفته شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها