خبرهای داغ:
به بهانه 21 آبان:

گرگ ها براي ميراث طهراني مقدم به خط شده اند

اسرائيل و غرب عزم خود را براي حمله نظامي به ايران جزم كردند، اما خبري همه دنيا را شوكه كرد و فرياد گرگ ها به هوا برخواست، ايران موشكي را آزمايش كرد كه مي تواند اسرائيل را هدف قرار دهد
کد خبر: ۸۹۴۶۸۴۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

خبرگزاری بسیج قزوین: 21 آبان ماه سالروز شهادت حسن تهراني مقدم پدر علم موشكي ايران و دانشمند پارسا و جهادگر عرصه هاي نبرد است، در سالهاي جنگ و حماسه كه تمام ابرقدرتها پشت صدام ايستاده بودند تا كربلا را رقم بزنند جواني لاغر اندام و متين با 20 سال سن سوداي بزرگي در سر داشت.
او مي خواست اسرائيل را نابود كند اما ايران به دليل تحريم هاي بي سابقه در تنگنا قرار داشت، شهر هاي ايراني آماج حملات موشكي صدام و هواپيماهاي ميراژ و سوپر اتاندارد فرانسوي و ميگ25 روس قرار داشت.
بروجرد و ميانه در يك روز خونين آماج حملات هوايي قرار گرفت و دانش آموزان بسياري به شهادت رسيدند. ايران از سرهنگ معمر قذافي درخواست كمك كرد، چند كارشناس ليبيايي با 6 فروند موشك خريداري شده وارد ايران شدند و براي شليك موشك به بغداد آماده و دست به روي ماشه متوقف شدند، از شليك خودداري كردند، انها عرب هستند و ما برادر كشي نمي كنيم!
فوري چمدانها و اطلاعات را برداشتند تا از طريق فرودگاه از كشور خارج شوند، گيت هاي هدايتگر موشك ها و سنسور هاي راداري را برداشته تا موشك ها پس از شليك از كنترل خارج شود، اين عمل مي توانست منجر به فاجعه و گسترش جنگ شود زيرا موشك هاي سرگردان امكان اصابت به كشورهاي همسايه را داشت.
تهراني مقدم متوجه اين اقدام شده و از فرودگاه در بازرسي از انها تجهيزات به پايگاه برگشت مي خورد و پس از نصب توسط تيم تهراني مقدم اولين موشك ايران شليك مي شود، بانك رافدين بغداد و باشگاه افسران با خاك يكسان مي شود و بيش از 200 نفر تلفات و تعداد بي شماري زخمي مي شوند.
شوراي امنيت و سازمان ملل بلافاصله وارد معركه مي شوند تا حمله به شهر ها متوقف شود اما تا زماني كه ايران به فناوري شليك موشك دست پيدا نكرده بود سكوت مرگ باري همه ملل را فراگرفته بود.
ايران با اعزام يك تيم به سوريه اولين يگان موشكي را پايه ريزي مي كند، حافظ اسد رييس جمهور فقيد سوريه از كارشناسان مي خواهد آموزش هاي لازم را به آنها بدهند، تهراني مقدم با سن كم خود توجه كارشناسان سوري را به خود جلب مي كند، با يك كانكس و چند ميز طراحي عمليات مهندسي معكوس يكي از موشك هاي ليبيايي شروع مي شود و ايران موفق به ساخت اولين موشك مي گردد كه بعد ها به شهاب معروف گرديد، اسراييل ايران را به عمليات نظامي تهديد كرد.
برخي ها در داخل از رويارويي با آمريكا به هراس افتادند و پيشنهاد جام زهر را به امام امت دادند.
اسرائيل و غرب عزم خود را براي حمله نظامي به ايران جزم كردند، اما خبري همه دنيا را شوكه كرد و فرياد گرگ ها به هوا برخواست، ايران موشكي را آزمايش كرد كه مي تواند اسرائيل را هدف قرار دهد اين موشك رادار گريز بوده و موشك هاي رهياب نمي توانند آن را رهگيري كنند.
رسانه هاي دنيا از مغز متفكر اين موشك نتوانستند رمز گشايي كنند اما همه بر اين باور بودند كه ساخت روسيه بوده و توسط كارشناسان روس ساخته و در سازمان هوافضاي سپاه به كار گرفته شده است.
ايران موشك هاي بعدي را با هدف برد بلند آزمايش كرد كه مي توانست تمام پايگاه هاي آمريكا را در خاورميانه هدف قرار دهد.
خبري در رسانه ملي همه را بهت زده كرد ،حسن تهراني مقدم پدر علم موشكي ايران بر اثر انفجار به شهادت رسيد، رهبر انقلاب پيام تسليت فرستاد و همه مردم از مرواريد دفاع ايران باخبر شدند ،مغز انقلابي كه تهديد را از سر ملت ايران برداشت،امروز تمام گرگ هاي عالم و برخي در داخل به دنبال سرقت ميراث تهراني مقدم هستند تا بتوانند خوش خدمتي به نيروهاي شيطان كنند.
تهراني مقدم ديگر تنها نيست بلكه امروز تهراني مقدم در قلب همه ملت ايران و مردم آزاده قرار دارد. كساني كه پيشنهاد مذاكره موشكي را مي دهند جاسوس و خائن و عامل استعمار هستند كه بر پا كنندگان سلطه ابرقدرت ها دركشورهاي مستضعف بوده و با هيچ منطقي خلي سلاح نمي شوند.
ايران از دست رضاخان و عمال انگليسي اش خلاص شد اما به اين زودي ها از دست اين غربزده ها و نوكران اجنبي رهايي نخواهد يافت.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار