مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، از قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) همزمان با ۲۸ صفر با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۴۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم (ص) در مجتمع فجر سنندج اظهار کرد: قرائت زیارتنامه پیامبر اعظم به مناسبت سالروز وفات نبی مکرم اسلام و همزمان با ۲۸ صفر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه برنامه با همکاری هئیت امنا مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود، عنوان کرد: آیین قرائت زیارتنامه ازبعید همزمان با روز پنجشنبه ۲۵ آبان با حضور روحانیون، بازاریان، فرهنگیان و آحاد مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با تاکید بر حضور همه احاد مردم در این ویژه برنامه افزود: صحیح خوانی و قرائت با صوت و لحن از تاکیدات این مراسم و امیدواریم همه مسئولان در راستای شرکت در برنامه اهتمام بورزند.

گلباغی، از تهیه کتاب زیارتنامه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) برای توزیع در بین شرکت کنندگان در مراسم خبر داد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای آشنا ساختن بیش از پیش مردم با شخصیت پیامبرعظیم الشأن اسلام مانند همچون سنوات گذشته با همکاری دستگاه‌های فرهنگی اقدام به برگزاری این مراسم می‌کند.


رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در مراسم اذعان کرد: مردمی برگزار کردن زیارتنامه ازبعید در دستور این اداره کل است و در همین راستا از حضور علما، روحانیون، بازاریان، دانشجویان، جوانان و آحاد مختلف مردم در مقاطع مختلف سنی استقبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه نمایندگان نهاد‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش، دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، صداوسیما، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سپاه، اوقاف و امور خیریه، لشکر ۲۸ پیاده کردستان و ... به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و برنامه‌های پیش بینی شده برای سالروز رحلت حضرت رسول (ص) و امام مجتبی (ع) بیان کردند

مهدی صمدی، تأسی از سیره علمی و عملی پیامبر اکرم (صلوات الله علیه) و خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) را موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست و تأکید کرد: جوانان و نوجوانان ما باید با ابعاد مختلف شخصیت پیامبراکرم (ص) این اسوه حسنه و نمونه انسان کامل آشنا شوند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات