خبرهای داغ:
مدیرکل ارتباطات کرمانشاه اعلام کرد:
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از پایداری شبکه در مناطق اصلی زلزله زده در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برخی سایتهای موبایل در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج است.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۸۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاهٰ شهریار بهنیا با اشاره به اینکه در لحظات ابتدایی وقوع زلزله حجم ترافیک بالایی در شبکه های ارتباطی وجود داشت، گفت : درحال حاضر در شهرهای قصر شیرین، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، اسلام آباد و دالاهو، شبکه های ارتباطی هیچ مشکلی ندارد و ارتباطات به صورت عادی برقرار می شود.

 

وی با اشاره به قطعی برق در برخی مناطق اطراف سرپل ذهاب، افزود: تعدادی از سایت های تلفن همراه در این مناطق به دلیل قطعی برق از مدار خارج است که به محض رفع مشکل قطعی برق وارد مدار می شود.

 

بهنیا تصریح کرد: برق رسانی موقت به این سایت ها از طریق ژنراتورهای پرتابل و دستی در حال انجام است.

 

وی افزود: در حوزه ارتباطات ثابت دو مسیر دچار مشکلاتی بودند که با انجام کابل برگردان، مشکل این مسیرها نیز حل شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات از هماهنگی با شرکت های ارتباطات زیرساخت، مخابرات، اپراتورها در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده، تیم های پشتیبانی این شرکت ها برای رسیدگی به مشکلات احتمالی در منطقه حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: اپراتورها با ارسال پیامک هایی برای مشترکین خود در این زمینه اطلاع رسانی کردند.

 

بهنیا آخرین وضعیت شبکه ارتباطی در حوزه تلفن همراه، ثابت و اینترنت را در مناطق اصلی زلزله زده استان کرمانشاه پایدار اعلام کرد.

ارسال نظرات