رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از مراحل پایانی پروژه ساخت قبور متبرک شهدای گمنام این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۸۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید حسین بدیعی با اشاره به اینکه قبور متبرک شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نقطه عطفی است بر تارک این دانشگاه که یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس را زنده نگه‌داشته است گفت: پروژه مقبره الشهداء واحد شاهرود که عملیات ساخت اسکلت آن به اتمام رسیده، پس از اخذ مجوز موردنیاز برای تأمین هزینه‌های اجرایی باقیمانده شامل نماسازی و گنبد از سازمان مرکزی دانشگاه ادامه پیداکرده است.
وی در مورد ادامه ساخت این پروژه افزود: دانشگاه نسبت به برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار و انجام روال اداری کمیسیون معاملات اقدام کرد که پیرو آن، قرارداد ساخت گنبد و اتمام عملیات ساختمانی را نیز منعقد کرد و از تاریخ ۲۰ آبان ماه ۹۶ عملیات اجرایی ساخت گنبد آن نیز آغاز شده است.
بدیعی بیان کرد: مصالح موردنیاز نیز سفارش داده‌شده که بدین ترتیب از یکی دو روز آینده، مراحل نماسازی این پروژه نیز آغاز می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: با عنایت خداوند این پروژه حداکثر تا پایان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد البته این پیش‌بینی کمی بیشتر از محاسبات است و حتی شاید تا بهمن‌ماه امسال پایان پروژه را اعلام کنیم.
وی خاک‌سپاری این دو شهید را در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود نقطه عطف فرهنگی آن دانست و تأکید کرد: سال‌ها انتظار خاک‌سپاری شهدای گمنام را در دانشگاه داشتیم و برای ارج نهادن به مقام شامخ آن‌ها از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم و البته ساخت مقبره این شهدا نیز کار بسیار کوچکی است که باید هر چه سریع‌تر و در این چند ماه انجام شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها