نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: بسیجیان باید در شناخت تکلیف و انجام آن توجه جدی داشته باشند زیرا تکلیف امروز ما جنگ نظامی با دشمن نیست بلکه نقش آفرینی در جبهه جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۹۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام و المسلمین نعیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با گرامی داشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش آموز و بیش از 5 هزار شهید فرهنگی گفت: ما باید آرمان های امام خمینی(ره) را بشناسیم و در پایداری، تحقق و ماندگاری آن مانند شهدا مجاهدت کنیم چرا که تشکیل حکومت اسلامی و ماندگاری و حفظ آن جزو آرمان های بلند ماست.

وی افزود: بیش از چهار دهه از انقلاب می گذرد و هنوز شهید حججی هایی را داریم که دشمن را به هراس آورده است. ما باید امانت الهی را که امام خمینی(ره) بنیان نهاده را توسط رهبر معظم انقلاب به دست حضرت صاحب الزمان(عج) برسانیم.

نعیمی اضافه کرد: بسیجیان باید در شناخت تکلیف و انجام آن توجه جدی داشته باشند. تکلیف امروز ما جنگ با دشمن نیست و نقش آفرینی در جبهه جنگ نرم مهم و اساسی است لذا پیشرفت و آموزش جوانان ما می تواند ضربه سختی به دشمنان برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران گفت: امام خمینی(ره) بارها تاکید داشتند که مردم راه اسلام را طی کنند لذا امروز رهبر خلفی آمده که راه او را ادامه می دهد و امیدواریم آینده ایران به خیر بگذرد و این انقلاب ماندگار شود.

ارسال نظرات