اجرای برنامه‌های هفته بسیج ‏ همان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به رشادت‌های رزمندگان و ‏بسیجیان در دوران انقلاب اسلامی است‎.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۱۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین طالبی، مسئول بسیج اصناف ضمن گرامیداشت هفته بسیج، ‏ این هفته را ‏یکی از معجزات انقلاب اسلامی و ابتکار حضرت امام خمینی (ره) دانست.

وی افزود: اوج افتخارات بسیجیان ‏فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل‌های جدید با فرهنگ بسیج ‏می باشد.

مسئول بسیج اصناف کردستان ادامه داد: ایثارگری و جانفشانی‌های بسیجیان‏ و دستاورد‌های آن را باید به نسل جوان ‏انتقال داد و این رسالتی خطیر است ‏که بر دوش بسیج نهاده شده است‎.

طالبی به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت:: برگزاری جلسه شورای همفکری بسیج اصناف و تشکیل ستاد هفته بسیج اصناف با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، فضا سازی محیطی، تبلیغی سطح بازار و مکان پایگاه‌های مقاومت بسیج و اتحادیه‌های صنفی، ارسال پیامک تبریک هفته بسیج به مسیولین صنفی و بسیجیان اصناف و بازار، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای اصناف شهرستان، حضور باشکوه اصناف و بازاریان در غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان از جمله این برنامه هاست.

وی همچنین به حضور باشکوه اصناف و بازاریان در نماز‌های جمعه شهرستان، ایجاد ایستگاه‌های صلواتی در مصلا‌های نماز جمعه، اجرای مراسم گرامیداشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان برتر در کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج، حضور باشکوه و سازمان یافته بسیجیان اصناف و بازار د. رتجمع بزرگ ۵ آذر نیز از برنا مه‌های دیگر این سازمان در هفته بسیج می‌باشد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات