خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان:

تیم تخصصی نجات از آوار هلال‌احمر اصفهان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، از اعزام تیم تخصصی نجات از آوار این جمعیت به مناطق و شهرهای زلزله زده در استان کرمانشاه، اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۳۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محسن مؤمنی در گفتگویی، اظهار کرد: تیم‌های هلال‌احمر استان اصفهان از اولین ساعات وقوع حادثه زمین‌لرزه در مناطق غربی کشور به حالت آماده‌باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه منطقه غرب استان نزدیک‌ترین منطقه به محل وقوع زمین‌لرزه غرب کشور بود لذا تیم‌های هلال‌احمر این منطقه از همان لحظات اولیه فراخوان داده شدند، گفت: با توجه به هماهنگی با سازمان امداد و نجات کشور و نیاز منطقه زلزله‌زده، 11 آمبولانس و ست نجات به همراه 31 تیم 35 نفره از هلال‌احمر استان اصفهان در ساعت دو بامداد امروز به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند.

وی اظهار کرد: تیم تخصصی نجات از آوار جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به همره سگ‌های تجسس نیز در همان ساعت به منطقه کرمانشاه اعزام شدند.

وی با اشاره به ارسال برخی از اقلام موردنیاز ازجمله پتو و چادر به منطقه آسیب‌دیده، افزود: در حال حاضر هم در حال بارگیری اقلام برای ارسال به آن مناطق هستیم.

مؤمنی با بیان اینکه در زمان حاضر از موجودی انبارهای هلال‌احمر در حال ارسال محموله کمک‌ها هستیم، گفت: در حال حاضر هیچ جمع‌آوری کمک‌های مردمی صورت نگرفته مگر اینکه از سوی مبادی ذی‌ربط اجازه این مسئله صادر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار