۲۰۰واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان در هفت‌ماهه نخست سال جاری ساخته و خریداری‌شده است.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۴۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه تلاش در زمینه تأمین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این نهاد است، عنوان کرد: سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت حمایت در استان کردستان دارای مسکن نامناسب و اجاره‌نشین هستند.

وی با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن این خانوار‌ها از طریق اعتبارات مسکن کمیته امداد، استفاده از ظرفیت‌های بنیاد مسکن، سپاه، خیران و زکات انجام می‌شود افزود: امسال ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به تأمین مسکن مددجویان این استان اختصاص داده‌شده است.

شیخی زاده با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی در هفت‌ماهه نخست سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان ساخته و خریداری‌شده است، اعلام کرد: ۱۱۴ واحد از این واحد‌های مسکونی در شهر‌ها و ۸۶ واحد نیز در روستا‌های کردستان بوده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۶۵ واحد مسکونی مددجویی نیز در قالب تعمیرات بهسازی شده است، گفت: برای این تعداد خرید، ساخت و تعمیرات مسکن محرومان این استان تاکنون سه میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه کمیته امداد برای تامین مسکن شهری مددجویان تا ۲۵ میلیون تومان و برای ساخت مسکن روستایی تا ۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌کند اعلام کرد: اولویت تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد با خانوار‌های ایتام و دارای سرپرست زن و خانوار است.

وی افزود: انتظار است که خیران با کمک‌های خود در تأمین و حل بخشی از مشکل مسکن نیازمندان این استان همکاری و مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات