سردار یزدی:

تروریست خواندن سپاه تفکر باطل رژیم صهیونیستی است

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا فکر می کنند با تروریست خواندن سپاه و افزایش تحریم ها می توانند قدرت سپاه پاسداران را کاهش دهند اما این تفکر یک اشتباه بزرگ است.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۵۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگگفت: دشمنان به خصوص رژیم صهیونیستی و آمریکا فکر می کنند با تروریست خواندن سپاه و افزایش تحریم ها می توانند قدرت سپاه پاسداران را کاهش دهند اما این تفکر یک اشتباه بزرگ است. زیرا از روز اول انقلاب کشور ما رو به توسعه رفته و امروز نیز با تلاش رزمندگان و مردم کشور قدرتمندتر شده و نقشه های شوم آنها برملا شده است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران همیشه تلاش دارد از مردم مسلمان منطقه دفاع کرده و نگذارد دشمنان آسیبی به آن ها بزند که نمونه آن در سوریه، عراق و کشورهای دیگر قابل مشاهده است. لذا تلاش دشمنان در این جهت هیچ گاه نمی تواند ما را از اهداف خود دور کند و با تحریم و تروریست خواندن سپاه هیچ گاه نمی توانند باعث بازدارندگی حرکت رو به پیشرفت ایران شوند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ عنوان داشت: آمریکا خبیث است و نمی تواند ما را از مسیر خود خارج کند امیدواریم اهداف آنها نقش بر آب شود و سیلی محکمی از مسلمانان و کشورهای جهان بخورند.

ارسال نظرات