آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اردبیل در پی ضایعه جان باختن شهادت گونه جمعی از هم وطنان عزیز در حادثه زلزله غرب کشور پیام تسلیت صادر نمود.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۶۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

پیام تسلیت امام جمعه اردبیل در پی ضایعه جان باختن شهادت گونه جمعی از هم وطنان عزیز

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،  آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در اردبیل در پی ضایعه جان باختن شهادت گونه جمعی از هم وطنان عزیز در حادثه زلزله غرب کشور پیام تسلیت صادر نمود، متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

 با نهایت تأسف و تأثر مطلع شدیم جمعی از عزیزان خدوم مرزبانی در منطقه چالدران به دست تروریست های پژاک که مستظهر به شیطنت های استکبار جهانی هستند به شهادت رسیده اند.

استیصال استکبار جهانی او را تبدیل به یک تروریست بزرگ دولتی کرده و از سر عجز و زبونی و خفت و ذلت و حقارت به گروه های شوم تروریستی پناه برده در عین حال داعیه مبارزه با تروریسم دارد و ایران سرافراز را متهم به نشر تروریسم در منطقه می نماید، اما با این تلاش های خفت بار جز روسیاهی در برابر ملت بزرگ ما به دست نیاورده و نخواهد آورد.

 ملت ما در دفاع از عزت و احتشام کشور و حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و ارزش های انقلاب اسلامی هزینه آرمانی پرداخت کرده و قدرت اهریمنی و سلطه جهانی را در نقطه عجز و تحیر گذاشته و خواهد گذاشت.

 با عرض تسلیت به خانواده معظم شهداء، علو درجات تمام شهدای انقلاب اسلامی، مخصوصا شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی و خاصه شهدای اخیر این  نیروی سرافراز در چالدران و کرمان را از خداوند متعال مسألت دارم.

 سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

ارسال نظرات