عاشورائیان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) همزمان با اربعین حسینی مسیر ۱۷ کیلومتری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را با پای پیاده طی کردند.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۸۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم پیاده روی جاماندگان از کربلای حسینی(ع) در تهران از مسیرهای سه گانه پایتخت به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری انجام شد.

بر پایه این گزارش،‌جاماندگان اربعین حسینی (ع) از مسیر اصلی، میدان امام حسین (ع) پیاده روی 17 کیلومتری را تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه آغاز کردند.

راهپیمایان از مسیرهای سه گانه که شامل میدان امام حسین(ع)، حرم مطهر امام زاده حسن(ع) و مسجد جامع جمهوری خود را به شهرری و حرم حضرت عبدالعظم حسنی(ع) رساندند.

گفتنی است، در طول مسیر پیاده روی 17 موکب برای پذیرایی از جاماندگان اربعین در نظر گرفته شده است. همچنین 40 تیم درمانی اورژانس تهران، 100 تکنسین اورژانس به همراه 23 دستگاه آمبولانس، 16 دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای مختلف مراسم پیاده روی اربعین حسینی در تهران مستقر شدند.

شرکت های اتوبوسرانی، تاکسیرانی و مترو برای جابجایی عزاداران بویژه زمان بازگشت از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع)، آماده خدمت رسانی بوده و درپایان این مراسم اتوبوس های شرکت واحد تمهیداتی را برای خدمات رسانی به زائرین و عودت شرکت کنندگان به مبادی اولیه در نظر گرفتند.  

شایان ذکر است طرح راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در شهر تهران به همت سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و با مشارکت شهرداری تهران، نیروی انتظامی تهران بزرگ، راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش نشانی، سازمان تبلیغات اسلامی، هیئت رزمندگان اسلام، فرمانداری شهر ری، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، اورژانس تهران، سازمان امور مساجد، برگزار شد.

ارسال نظرات