احمد درویشی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک میناب:
هدایت الله سهرابی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر سندرک میناب، گفت: گروه جهادی مهندسین جهاد کشاورزی استان هرمزگان به میناب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۹۷
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، هدایت الله سهرابی بخش سندرک را یکی از نقاط محروم و کمتر توسعه یافته شهرستان میناب دانست و گفت:بخش سندرک بالغ بر 60 روستا وجمعیتی حدود 22000نفر می باشد که مردم آن از اقشارکم درآمد و اغلب به کار دامداری و کشاورزی مشغولند.

هدایت الله سهرابی کمک به مردم محروم این منطقه را واجب و ضروری دانست و افزود:در راستای طرح اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، ظرفیت های مختلف منطقه چهارده روستای بخش سندرک شامل کاشت و برداشت گیاهان داروئی،مدیریت آبهای روان،ایجاد سد و مراتع حاصل خیز جهت پرورش دام توسط اکیپی از بسیج و بومیان این منطقه شناسایی گردید.

این مسئول با بیان اینکه با بالفعل در آوردن این ظرفیت ها می توان ایجاد شغل کرد افزود:با هماهنگی به عمل آمده با سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان،گروه جهادی مهندسین جهاد کشاورزی در مورخه 1/9/96 جهت مطالعات تکمیلی در خصوص ظرفیت های شناسایی شده در منطقه چهارده روستا به بخش سندرک اعزام خواهند شد و انشاالله گام های مثبتی جهت اشتغالزایی در این مناطق محروم برداشته می شود.

سهرابی افزود:از اول امسال تاکنون بیش از 54 طرح  در حوزه اقتصاد و اشتغال،فرهنگی،تعلیم و تربیت و سلامت  توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی  سپاه امام سجاد(ع) در بخش سندرک مورد مطالعه قرار گرفته که انشاالله بعد از اتمام کار دقیق مطالعاتی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات