خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: با تشکیل راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج در شهرستان و با استفاده از افراد توانمند و خیر می‌توان موجب تسریع و تسهیل در امر ازدواج شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۰۹۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید با اشاره به معضلات مختلف در حوزه اشتغال زایی در شهرستان، افزود: نداشتن شغل مناسب یکی از علل مهم پایدار نماندن ازدواج ها در میان نسل جوان است.
وی  اضافه کرد: باید موانع و مشکلات مربوط به ازدواج جوانان برطرف شده و فرهنگ ازدواج آسان هر بیشتر گسترش یابد و از طریق ازدواج و تامین اشتغال از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.
مستفید با بیان اینکه باید همه تدابیر لازم به منظور کاهش طلاق در شهرستان از سوی مردم و مسئولان به کار گرفته شود افزود: باید تفکر دینی را در جامعه تقویت و نهادینه کنیم.
وی بر برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج تأکید و خواستار اجباری شدن مشاوره های قبل از ازدواج شد و تاکید کرد: به خانواده ها در پنج سطح حقوقی، دینی و مذهبی، جنسی و روانشناختی باید مشاوره داده شود که بتوانند با شناخت کامل ازدواج آگاهانه داشته باشند. 

مجمع خیرین ازدواج در هشترود تشکیل خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها