خبرهای داغ:
جانشین گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر خبر داد

امدادرسانی نیروهای گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر در مناطق زلزله‌زده

جانشین گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر از اعزام و امدادرسانی نیروهای گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر در مناطق زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۴۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

امدادرسانی نیروهای گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر در مناطق زلزله‌زدهسرهنگ عباس بشیری گنبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله غرب کشور اظهار داشت: با توجه به حادثه دلخراشی که در کرمانشاه و استان‌های غربی رخ داد از ساعات اولیه این حادثه و با توجه به حجم شدید زلزله در یگان اعلام آماده باش کردیم.

وی افزود: این یگان با آمادگی کامل و به محض ابلاغ ماموریت از رده مافوق برای امدادرسانی به یاری هموطنان خود شتافت .

جانشین گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر با اشاره به اینکه اعزام عوامل و نیروهایی در مناطق شمال غرب داشتیم، گفت: این نیروها در آن منطقه مشغول مأموریت مهندسی رزمی بودند که به تعداد یک گردان امکانات و تجهیزات به همراه وسایل متناسب برای امدادرسانی در منطقه بوده و هم اکنون در پای کار حاضر هستند .

وی اظهار داشت: عواملی نیز از یگان ملایر با برنامه‌ریزی اعزام شدند که به همراه آنها فرمانده پادگان سرهنگ نانکلی نیز در اسرع وقت برای حضور در منطقه عازم شدند و در منطقه حضوری فعال دارند .

بشیری گنبدی کمک به هموطنان را جزو وظایف ذاتی و انسان دوستانه‌ دانست و بیان کرد: در حال حاضر نیروهای اعزامی مشغول کمک به هموطنان زلزله زده هستند.

وی با بیان اینکه حجم خسارات در مناطق روستایی بسیار زیاد است، گفت: هم اکنون نیز در آماده باش کامل هستیم و بنا به دستور و صلاح‌دیده و درخواست آمادگی این را داریم که نیروهای یگان را به مناطق زلزله‌زده اعزام کنیم.

جانشین گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر عنوان کرد: متناسب با ماموریت یگانی در این عرصه وارد عمل شده‌ایم و بیشتر در بحث آواربرداری، کمک به مصدومین و انتقال آنها، احداث ابنیه سیار و امور مهندسی فعالیت می‌کنیم و در خدمت هموطنان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات