خبرهای داغ:
مسؤول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خبر داد

مراجعه 25 هزار نفر به کارگاه‌های خدماتی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)

مسؤول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: بیش از 25 هزار نفر به چهار کارگاه‌ خدماتی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) واقع در عمود 1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا مراجعه کردند.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۴۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: بیش از 25 هزار نفر به چهار کارگاه‌ خدماتی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) که به مدت 11 روز در عمود 1080 مسیر پیاده روی نجف به کربلا ارائه خدمت می‌کردند مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های خدماتی موکب کریمه اهل بیت(س) شامل چهار کارگاه کفاشی، خیاطی لباس، تعمیر کیف و تعمیر ویلچر و کالسکه می‌شود، عنوان کرد: در این کارگاه‌ها 22 نفر به صورت دو شیفت فعالیت می‌کردند که پنج نفر آن‌ها در بخش خیاطی، 12 نفر در کارگاه کفاشی و پنج نفر نیز در حوزه تعمیر ویلچر و کالسکه خدمت رسانی می‌کردند.

مسؤول خدمات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مطرح کرد: هزار و 400 نفر از زائران حسینی به کارگاه تعمیر ویلچر و کالسکه کودکان مراجعه کردند که خادمان این کارگاه با توجه به محدودیت‌های تجهیزاتی توانستند در کوتاه‌ترین زمان به شیوه مطلوبی رضایت مراجعین را جلب کنند.

وی از تعمیر 18 هزار کفش در کارگاه کفاشی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: بسیاری از زائران به دلیل طولانی بودن مسیر پیاده روی دچار مشکلاتی مانند پارگی کفش می‌شوند که با مراجعه به موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) توانستند این مشکل خود را برطرف کنند، همچنین هزاران کفش نیز در این کارگاه خدماتی واکس زده شده است.

اسدی با اشاره به اینکه موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) روز جمعه به فعالیت‌های خود در کشور عراق پایان داده است، خاطرنشان کرد: پنج هزار نفر نیز به کارگاه‌های خیاطی لباس و پرچم و تعمیر کیف موکب مراجعه کردند و از خدمات این کارگاه بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار