خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی جان باختن شمار زیادی از هم وطنان در زلزله غرب کشور را تسلیت گفت و بر حضور فعال روحانیون در مناطق زلزله زده و همدردی و همدلی با مصیبت زدگان و انجام مسؤوولیت‌های شرعی ـ الهی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۴۷۱۷۰
|
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: خبر تاسف آمیز زلزله غرب کشور در کرمانشاه و استان‌های همجوار و جان باختن شمار زیادی از هموطنان در اربعین امام حسین(ع) موجب تالم و تاسف فراوان اینجانب شد. این زلزله زمانی رخ داد که مردم مهمان نواز این خطه در حال استقبال و پذیرایی از هزاران زائر اربعین بودند.

در این پیام تصریح شده است: انتظار می‌رود تا در کنار همه نیروهای امدادی از نظامی و غیر نظامی، حوزه‌های علمیه، علما و روحانیون بلاد و استان‌های معین برای کاهش آلام و دردهای این مردم مشارکت فعال و چشمگیری داشته باشند و به هر شکل ممکن و توان خود اقدامات تامینی را انجام دهند. بی گمان حضور فعال روحانیون در مناطق زلزله زده و همدردی و همدلی با مصیبت زدگان و انجام مسؤوولیت‌های شرعی ـ الهی می‌تواند باری از مصیبت سهمگین آن از دوش مصیبت زدگان و ملت عزیز و مسلمان و مومن ایران اسلامی برداشته و رنگ خوش زندگی را در دل‌ها پدید آورده و اندکی از آلام و دردهای سهمگین مادی و روحی ایشان بکاهد.

در این پیام تاکید شده است: اینجانب در پایان این حادثه تلخ را به ملت عزیز ایران و همه خا‌نواده‌های مصیبت زده تسلیت عرض کرده و از خداوند منان غفران از دست رفتگان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت می‌کنم.

ارسال نظرات