نبايد پست‌ها براي مسئولين زينت باشد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: نباید پست‌ها زینت باشد بلکه آدم‌ها باید برای پست‌ها زینت باشند.
کد خبر: ۸۹۴۷۲۰۶
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با معاون سیاسی وزیر کشور و استاندار جدید استان، با تشکر از استاندار سابق چهارمحال و بختیاری، افزود: وی آ‌ن‌مقدار که در توانشان بود برای مردم استان تلاش کردند و مردم نیز قدردان وی بوده و هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان با آرزوی توفیق برای استاندار جدید چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از خداوند برای ایشان در این جایگاه بسیار ارزشمند توفیق آرزومندیم.
 
وی با بیان اینکه تصریح کرد: اگر همه ما در هر جایگاهی که هستیم این چنین باشیم در پیشگاه الهی رو سفید خواهیم بود.
 
حجت‌الاسلام نکونام اقتضای نظام جمهوری اسلامی را نیز همین دانست و گفت: باید خدمت در مصادر اسلامی به معنای واقعی وقف کننده و پیش برنده امور مردم باشد.
 
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: از استاندار جدید انتظار می‌رود اعتدالی را به معنای واقعی و عملی نه شعاری پیشه کند و همه آحاد مردم استان را مانند یک خانواده بداند.
 
حجت‌الاسلام نکونام نگاهی کامل و هماهنگ به همه مردم استان و همه را با یک چشم دیدن را از استاندار جدید چهارمحال و بختیاری خواستار شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه باید ظرفیت‌های استان را برای رشد و توسعه به کار بست، عنوان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بسیاری دارد که اگر استاندار جدید این استعدادها و توانمندی ها را درک کند قطعا پرونده درخشانی خواهد داشت.
 
وی در پایان گفت: چهارمحال و بختیاری استانی همدل است و تلاش شده است تا با همدلی کارها را پیش ببریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار