نماینده ولی فقیه در استان گفت: اگر مسئولان به‌دنبال مسائل حزبی و بازی‌های سیاسی باشد، نمی‌توانند مسائل و مشکلات را حل کنند.
کد خبر: ۸۹۴۷۲۱۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آئین تکریم و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان حدیثی از امام صادق(علیه السلام) در رابطه با زهد، اظهار کرد: زهد به‌معنای آن است که انسان از تمام تعلقات دنیایی دل بکند و تنها تعلق آن رسیدن به اهداف آخرت باشد و امروزه هدف همه باید رسیدن به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و تقویت این ارزش‌ها باشد.

وی با بیان اینکه تمام بلایای طبیعی و اتفاقات ناگوار یک آزمون الهی برای مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: پست‌های مسؤولیتی برای مسؤولان نیز یک آزمون الهی است و باید تلاش کنند تا در این مسؤولیت‌ها و جایگاه‌ها زینت باشند و براساس اقتضای جمهوری‌ اسلامی حرکت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مسؤولان نظام جمهوری اسلامی در هر جایگاهی که قرار دارند در دنیا و آخرت باید پاسخگو باشند، افزود: کشور نیازمند برنامه، تعهد و تدبیر است و مسؤولان در جایگاه خود نباید به‌دنبال زد و بند‌های سیاسی و جناحی باشند، زیرا این نوع مدیریت نمی‌تواند حق مردم را ادا کند.

حجت الاسلام نکونام اضافه کرد: امروز مشکل اصلی کشور ما به‌علت بازی‌های سیاسی جناح‌ها است و ما باید تلاش کنیم تا با همدلی، همراهی و قرار گرفتن تمام سلایق در کنار هم به هدف اصلی جمهوری اسلامی که حاکم کردن ارزش‌های دینی است، برسیم.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای محرومیت بسیاری در تمام زمینه‌ها است، گفت: اگر مسؤولان به‌دنبال مسائل حزبی و بازی‌های سیاسی باشد، نمی‌توانند مسائل و مشکلات را حل کنند، زیرا کار فرصت برای درگیری‌های سیاسی نمی‌گذارد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: باید از تمام ظرفیت و توانمندی نیروهای استان در راستای حل مشکلات استفاده کنیم تا مشکلات مرتفع شوند.

ارسال نظرات