خبرهای داغ:
آیت الله مومن در دوره معنویت افزایی یگان حفاظت شخصیت ها

تبعیت از رهبری همان اطاعت از خداوند و پیامبر اوست

عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی گفت: خدا، پیامبر را برتر از دیگران قرار داده و باید از او اطاعت کنیم و اطاعت از رهبری همان اطاعت از خدا و پیامبر(ص) است.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۱۰
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حضرت آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی در دیدار کارکنان یگان حفاظت شخصیت های سپاه قم که تحت عنوان دوره تعمیق معنویت و بصیرت افزایی صورت گرفت، طی سخنانی اظهار داشت: تمامی دستورات خداوند به بشر توسط پیامبران ابلاغ شد و خداوند از عبادات انسان بهره نمی برد و به عبادت انسان احتیاج ندارد و اگر  انسان کفران کند به خداوند نیز ضرری نمی رسد. با دستورات واجب، مستحب، حرام و غیره انسان رشد پیدا نموده و به آن ارزش متعاالی می رسد.

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین با اشاره به شهادت حاج آقا مصطفی (ره) فرزند برومند امام (ره) و تبعید ایشان به فرانسه در اوایل تشکیل حکومت اسلامی بیان نمود: حضرت امام (ره)، همه وجودش برای خدا بود و در جهت رضای خداوند حکومت اسلامی را تشکیل داد و 11 سال رهبر حکومت اسلامی بود و در این مدت زمان مقام معظم رهبری عملا حکومت داری را امام راحل را دیدند و بعد از امام،  خبرگان با کلمه واحده حضرت آقا را بعنوان رهبر انتخاب نمودند.

آیت الله مومن ضمن بیان حقیقت توجه به خدا و اسلام توسط امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایشان هم اکنون بدون هیچ گونه انحرافی با و توکل برخدا حکومت اسلامی را اداره می نماید و لطف و عنایت خداست که ما در مسیر ولایت قرار داریم و کفر و استکبار از این انتخاب ما همیشه عصبانی است. 

وی تاکید کرد: لذا خدا پیامبر را برتر از دیگران قرار داده و وظیفه ماست از او اطاعت کنیم و اطاعت از رهبری و ولایت همان اطاعت از پیامب (ص) و خداوند است.

ارسال نظرات