در همایش امربه معروف و نهی از منکر نیروهای مسلح پارسیان مطرح شد؛

نیروهای مسلح دچار مصلحت اندیشی نمی شوند/ به مسئله امربه معروف و نهی از منکر ظلم شده است

همایش نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش جرائم و تخلفات نیروهای مسلح با حضور رئیس دادسرای نظام شهرستان بندرلنگه و به همت ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار، برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۷۳۱۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
 

 

 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل ازپارسیان خبر؛ همایش نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش جرائم وتخلفات نیروهای مسلح با حضور نیروهای ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار، ناحیه مقاومت سپاه، نیروهای انتظامی و دریابانی پارسیان برگزار شد.

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در این همایش با اشاره به عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و طرح سؤالات متفاوت برخی دلسوزان این انقلاب، گفت: چرا به این واجب الهی(امربه معروف ونهی از منکر) اهتمام ورزیده نمی شود و با وجود تأکید مقام معظم رهبری، باز هم به این واجب فراموش شده بهای لازم داده نشد.

میرزایی با بیان اینکه در سطح جامعه امروزی از گناهان به راحتی عبور می کنیم، اظهار کرد: از کنار گناهان در سطح جامعه به راحتی می گذریم و برخی نیز با ملاحظات سیاسی، حزبی و برخی ملاحظات خاص، در ترک این واجب فراموش شده بر آمده اند.

امام جمعه پارسیان، با اشاره به اینکه دولت حاضر به ابلاغ قانون امربه معروف ونهی از منکر نشده است، افزود: برای راه اندازی تذکر لسانی در این شهرستان، چه مخافت هایی که با ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر انجام نشد، و این جزئی از کل است که متأسفانه در کل کشور این مخالفت ها وجود دارد که حادثه ناگوار آن را مشاهده کرده ایم که یک طلبه دلسوز در یک شهر امربه معروف می کند، سینه اش را با چاقو می شکافند.

وی به برخی استعدادها در شکل گیری ناهنجاری ها اشاره و عنوان کرد: برخی افراد در جامعه استعدادی خاص برای ایجاد ناهنجاری دارند و اگر بی تفاوتی و بی خیالی را ببینند، آن استعداد به فعلیت تبدیل می شود.

در ادامه فارسی نژاد، رئیس دادسرای نظام شهرستان بندر لنگه، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا، دچار هیچگونه مصلحت اندیشی نخواهند شد و تا پای جان قانون را رعایت خواهند کرد.

فارسی نژاد، با اشاره به قوانین نوشته شده در حمایت از آمران به معروف، گفت: در قانون حمایت از آمران به معروف تکالیفی مشخص شده  و از آنها حمایت خواهد شد و نباید این افراد کوچک ترین هراسی را داشته باشند و اگر این قانون اجرا نشود متخلف محسوب می شوند.

وی، بصیرت و آگاهی را دو شرط عملی شده مسئله امربه معروف نهی از منکر دانست و افزود: اگر این دو مقوله مهم در ترویج امربه معروف نهی از منکر وجود نداشته باشد، نتیجه عکس خواهیم گرفت.

رئیس دادسرای نظام شهرستان بندر لنگه با اشاره به نقشه های دشمن در اعمال تحریم ها علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دشمن هر نوع تحریمی را علیه این انقلاب، اعمال کرده است، اما گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی که به صورت رایگان در اختیار همگان قرار داده است، هیچ تحریمی صورت نپذیرفته است، و روزانه هزاران اتفاق ناگوار از همین مسیر رخ می دهد.

فارسی نژاد خاطر نشان کرد: انواع بازی های رایانه ای و فیلم های مستهجن، در اتحادیه اروپا و آمریکا ممنوع می باشد ولی همین دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی این بازی ها و فیلم ها را به صورت رایگان در اختیار جوانان و نوجوانان ما قرار می دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار